اخبار رمز ارز

سولانا بیش از 300 میلیارد دلار استیبل کوین پردازش می کند. رقیب شیبا اینو سرمایه گذاران را جذب می کند

[ad_1]

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

سولانا (SOL) اخیراً با رسیدن به بیش از 300 میلیارد دلار حجم انتقال استیبل کوین به یک نقطه عطف بزرگ دست یافته است. در همین حال، Rebel Satoshi (RBLZ) با Shiba Inu (SHIB) رقابت می کند.

نقطه عطف سولانا

سولانا سرعت تراکنش سریع و کارمزد پایین را ارائه می دهد.

حجم نقل و انتقالات استیبل کوین در سولانا اخیراً از 300 میلیارد دلار در یک ماه گذشته است که نشان از پذیرش رو به رشد دارد.

با گسترش محبوبیت و اکوسیستم سولانا، فرصت های جدیدی برای توسعه دهندگان، سرمایه گذاران و علاقه مندان پدیدار می شود.

ساتوشی شورشی: یک رقیب شیبا اینو

ساتوشی شورشی توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. این یک پروژه غیرمتمرکز در اتریوم است که با Shiba Inu مقایسه شده است.

Rebel Satoshi بیش از 1.5 میلیون دلار در پیش فروش جمع آوری کرده و بیش از 100 میلیون توکن فروخته است. در مرحله پیش فروش فعلی، هر RBLZ به قیمت 0.0224 USDT موجود است.

Source Hat قراردادهای هوشمند خود را حسابرسی کرده است.

تحلیلگران می گویند Rebel Satoshi می تواند بخش ذخیره سازی غیرمتمرکز را متزلزل کند و با بازیگران مطرحی مانند Shiba Inu رقابت کند.

افکار نهایی

سولانا بیش از 300 میلیارد دلار حجم انتقال استیبل کوین داشته است که به گسترش و تنوع فضای کریپتو کمک کرده است. سرمایه گذاران علاقه مند به میم کوین ها و راه حل های ذخیره سازی غیرمتمرکز به طور فعال Rebel Satoshi را در پیش فروش مداوم جستجو می کنند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارسهیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا