دسته‌بندی نشده

سه کوین رمزنگاری برتر که احتمال دارد تا پایان دسامبر 10 برابر شوند

Gala (GALA)

Gala Games یک پلتفرم بازی مبتنی بر NFT است که از توکن GALA به عنوان ارز اصلی خود استفاده می کند. توسعه دهندگان می توانند از آن برای ایجاد بازی های مبتنی بر بلاک چین که در شبکه اتریوم اجرا می شوند، استفاده کنند. در اوایل این ماه، این شرکت اعلام کرد که حدود 1 میلیارد دلار در توسعه اکوسیستم خود سرمایه گذاری خواهد کرد. این موضوع نشان دهنده آن است که Gala Games فضای زیادی برای گسترش دارد.

با توجه به CoinMarketCap، قیمت Gala امروز 0.455915 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 425،158،253 دلار است. البته این قیمت در هفته قبل 67 درصد و در ماه گذشته 550 درصد افزایش داشته است.

 

Ethereum Name Service (ENS)

کاربران می‌توانند نام‌های ETH بومی خود را در ENS ثبت کنند یا نام‌های دامنه DNS را که در حال حاضر دارند وارد کنند تا به‌عنوان ورود و پروفایل در وب۳ و وب‌سایت غیرمتمرکز استفاده کنند.

برای استفاده از یک آدرس قابل خواندن توسط انسان، کاربران باید هزینه ای بپردازند. همزمان با استفاده گسترده تر از اتریوم ، مطمئناً ممکن است افراد و سازمان های بیشتری اسامی ساده را برای خواندن و به خاطر سپردن ترجیح دهند. در نتیجه، ENS به عنوان یکی از سه ارز دیجیتال برتر برای خرید با بازگشت  سرمایه تا 10 برابر یا بیشتر به نظر می رسد.

با توجه به CoinMarketCap، قیمت Ethereum Name Service امروز 41.55 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 66,308,410 دلار است. در هفته گذشته 36 درصد و در ماه گذشته 38 درصد افزایش یافته است.

 

Mobox (MBOX)

Mobox یک پلتفرم بازی مبتنی بر NFT است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس توسعه یافته و از MBOX به عنوان کوین اصلی خود استفاده می کند.. MOMOverse یک متاورس بین پلتفرمی است که کاربران ممکن است با استفاده از NFT ، مالک اشیاء درون بازی باشند.

قیمت MBOX در 24 ساعت گذشته با جهش 58 درصدی به 13.74 دلار رسیده است. این افزایش 115 درصدی در هفته قبل و افزایش 2200 درصدی در ماه قبل است. MBOX به میزان 8 درصد کاهش یافته است، اما همچنان 8 درصد بالاتر از بالاترین قیمت خود یعنی 15.44 دلار است که اخیراً به آن رسیده است.

با توجه به CoinMarketCap، قیمت MOBOX امروز 5.18 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 78,126,305 دلار است. در 24 ساعت گذشته 3.90 درصد کاهش داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا