اخبار رمز ارز

سود های XRP و LUNA در زمان افت بازار

XRP (XRP) و Terra (LUNA) با به دست آوردن سودهایشان امروز، در بین 20 کوین برتر قرار دارند. در میان افت بازار ، هر دو توکن در حال حاضر به صورت 24 ساعته سبزرنگ هستند. در زمان انتشاراین خبر، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، با قیمت 45633 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 2.28 درصدی در طول روز است. اتریوم نیز به 3778 دلار رسید که 3.74 درصد در روز کاهش داشت.

 

داده های coinmarketcap

XRP برای مدت کوتاهی افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه 0.915 دلار رسید و سپس تا جایی که در حال حاضر معامله می شود در 0.832 دلار کاهش یافت. همانطور که U.Today گزارش داد، نزدیک به 450 میلیون XRP در 14 ساعت گذشته جابه جا شده است که با افزایش قیمت اخیر همزمان بوده است.

LUNA (+16%)، MANA (+11%)، HBAR (+11%) و  LINK (+8%) دارای یک عملکرد عالی 24 ساعته در بین 100 دارایی برتر کریپتو هستند.

Terra (LUNA) بیست و هشت درصد در هفت روز گذشته با قیمت 75.61 دلار افزایش یافته است. تحلیل‌های زنجیره‌ای به جدا شدن آلت‌کوین‌های اشاره شده، مانند Terra (LUNA) از روند عمومی بازار اشاره می‌کنند.

 

کاهش روند بازار با وجود کاهش نرخ بهره بانک مرکزی چین

بانک مرکزی چین در میان افزایش فشارهای اقتصادی، برای اولین بار در دو سال اخیر، نرخ بهره وام معیار خود را کاهش داده است. بانکPeople’s Bank of China  (PBoC) روز دوشنبه گزارش داد که نرخ بهره اولیه وام یک ساله (LPR) از 3.85 درصد به 3.8 درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید:   دوبرابر شدن نرخ سوزاندن SHIB

کاهش نرخ بهره برای ارزهای دیجیتال مفید است زیرا نقدینگی را به سیستم تزریق می کنند. عملکرد بازار کنونی نشان می‌دهد که کاهش نرخ بهره چین در مقایسه با کاهش قریب‌الوقوع فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی ، بسیار جزئی می باشد. در هفته قبل، فدرال رزرو سه افزایش نرخ بهره را در سال 2022 اعلام کرد و بانک مرکزی انگلیس نیز یک افزایش غیرمنتظره نرخ بهره را ارائه کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا