اخبار رمز ارز

سهام کوین بیس در میان افزایش قیمت بیت کوین از قیمت اولیه بورس پیشی گرفت

قیمت سهام Coinbase برای اولین بار در بیش از دو سال گذشته از قیمت اولیه اولیه خود فراتر رفت، زیرا بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است.

زمانی که برجسته ترین صرافی ارز دیجیتال ایالات متحده از طریق یک فهرست مستقیم در سال 2021 وارد بازار عمومی شد، قیمت شروع آن 250 دلار برای هر سهم بود. در ابتدا، سهام افزایش یافت و در نوامبر 2021 به اوج 350 دلار در هر سهم رسید. با این حال، اولین سال خود را در بازار با 38 درصد زیان به پایان رساند.

سال‌های بعد با سرد شدن بازار ارزهای دیجیتال و تشدید بررسی‌های نظارتی از سوی SEC، سهام کوین‌بیس با مشکل مواجه شد. با این حال، سال گذشته شاهد یک چرخش چشمگیر برای کوین بیس بوده است که تا حدی به لطف افزایش قیمت بیت کوین و تایید SEC از ETF های بیت کوین نقطه ای است. در نتیجه، ارزش سهام کوین بیس در 12 ماه گذشته بیش از 300 درصد افزایش یافته است.

سهام کوین بیس در میان رالی بیت کوین از قیمت اولیه بورس پیشی گرفت - 1
قیمت سهام جهانی کوین بیس | منبع: MarketWatch

سهام این شرکت امروز بیش از 5 درصد افزایش یافت پس از آخرین دوره صعودی که BTC به اوج جدید 70000 دلار رسید، اما Coinbase تنها شرکتی نیست که از بازار صعودی فعلی سود می برد. شرکت Microstrategy، بزرگترین دارنده بیت کوین نیز در ماه گذشته سهام خود را 113 درصد افزایش داد. سهام انویدیا نیز در این ماه به دلیل ارتباط نزدیک آن با استخراج بیت کوین، بیش از 20 درصد افزایش یافت.

با وجود آخرین دستاورد کوین‌بیس، سرمایه‌گذاران اولیه که از ابتدا سهام خود را حفظ کرده‌اند، ممکن است به طور کامل احساس نکنند. تا پایان سال 2022، سهام این شرکت به میزان 86 درصد کاهش یافت.

با این وجود، سهام کوین بیس در کنار بازار کریپتو در مسیر صعودی قرار داشته است. این افزایش با وجود مشکلات فنی اخیر در پلتفرم Coinbase رخ می دهد، جایی که برخی از کاربران گزارش دادند که موجودی صفر را مشاهده کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا