اخبار رمز ارز

سلطان مواد مخدر جاده ابریشم 150 میلیون دلار را در بزرگترین توقیف رمزارز DEA از دست داد.

[ad_1]

یک قاچاقچی مواد مخدر جاده ابریشم که از بریتانیا مسترد شده بود، اعتراف کرد که یک شبکه غیرقانونی مواد مخدر را اداره می کند و 150 میلیون دلار رمزارز را تسلیم می کند.

به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده، بانمیت سینگ، یک فرد 40 ساله اهل هالدوانی، هند، به جرم اداره یک شبکه توزیع غیرقانونی مواد مخدر اعتراف کرده است. او از پلتفرم‌های مختلف وب تاریک، از جمله پلتفرم‌های قابل‌توجهی مانند جاده ابریشم، خلیج آلفا، و هانسا برای فروش مجموعه‌ای از مواد کنترل‌شده استفاده کرد.

عملیات سینگ شامل مشتریانی بود که از طریق ویترین فروشگاه های آنلاین او سفارش می دادند و با ارزهای دیجیتال پرداخت می کردند. او سپس ارسال این داروها را، عمدتاً از منابع اروپایی، به ایالات متحده از طریق خدمات پستی یا سایر روش‌های تحویل تسهیل کرد.

نیکول آرجنتیری، معاون موقت دادستان کل تاکید کرد که چگونه افرادی مانند سینگ به اشتباه فکر می کنند که می توانند فعالیت های غیرقانونی خود را در ناشناس بودن وب تاریک پنهان کنند. اعتقاد سینگ گواهی بر تلاش های مجری قانون در نفوذ به این بخش های پنهان اینترنت است. این توافقنامه شامل توقیف حدود 150 میلیون دلار از دارایی های ارزهای دیجیتال است. مشخص شد که در معاملات مواد مخدر سینگ اغلب از نام مستعار لیستون استفاده می شد.

شرکت غیرقانونی سینگ که از اواسط سال 2012 تا ژوئیه 2017 فعال بود، حداقل شامل هشت شبکه توزیع در داخل ایالات متحده بود. این شبکه ها در ایالت های مختلف از جمله فلوریدا، مریلند، نیویورک و واشنگتن پخش شدند. سلول های توزیع سینگ مسئول دریافت محموله های دارو از خارج از کشور، بسته بندی مجدد آنها و سپس توزیع مجدد آنها در تمام 50 ایالت و همچنین به مقاصد بین المللی مانند بریتانیا و کانادا بودند.

در طول مدت این توطئه، سازمان به رهبری سینگ صدها کیلوگرم مواد کنترل شده را در سراسر ایالات متحده قاچاق کرد. این عملیات در مقیاس بزرگ میلیون‌ها دلار تولید کرد که متعاقباً در حساب‌های ارزهای رمزنگاری شده شسته شد و یک امپراتوری قابل توجه مواد مخدر غیرقانونی را تشکیل داد.

ما را در Google News دنبال کنید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا