اخبار رمز ارز

سقوط بیت کوین و اتر، بازار ارزهای دیجیتال را در حالت هشدار قرار می دهد

به گفته یکی از آژانس‌های انتخاب، کاهش بیت‌کوین، اتریوم و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال باعث ایجاد شک و تردید کوتاه‌مدت در میان معامله‌گران شد.

QCP Capital یک به‌روزرسانی در 15 مارس منتشر کرد که به نگرانی‌های مربوط به نوسانات در بازارهای ارزهای دیجیتال اشاره کرد، زیرا بیت کوین (BTC)، توکن اصلی، برای اولین بار در نزدیک به دو هفته به زیر 66000 دلار سقوط کرد.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد کاهش یافت و در ساعات معاملاتی به 65565 دلار کاهش یافت. اتریوم (ETH) نیز پیش از بهبودی اندکی در زمان انتشار، بیش از 5 درصد کاهش یافت و به حدود 3566 دلار رسید. کل بازار کریپتو به 2.6 تریلیون دلار کاهش یافت که 4 درصد در روز کاهش داشت، به ازای هر کوین مارکت کپ.

بیت کوین
بازار کریپتو در 15 مارس | منبع: CoinMarketCap

تحلیلگران QCP Capital گفتند که بازارها به دلیل اصلاح ارزش گذاری در دو توکن بزرگ کریپتو، «به ویژه عصبی» بودند. این شرکت گفت که این برگشت ریسک منفی تا ماه مه ادامه داشت، همانطور که سرمایه گذاران بزرگ نشان دادند.

همچنین شاهد کاهش قابل توجهی از تماس‌های بازیکنان نهادی بوده‌ایم که کسانی بودند که تماس‌ها را به شدت در راه صعود خریداری می‌کردند.

سرمایه QCP

ETF های بیت کوین نقطه ای 132 میلیون دلار ورودی خالص ثبت کردند

قبل از اصلاح بازار بیت‌کوین، علاقه کم‌نظیر به ETF بیت‌کوین در 14 مارس رخ داد. داده‌های SoSo Value کل جریان خالص ورودی 132.5 میلیون دلاری را در 10 صندوق قابل معامله نشان داد و BlackRock دوباره با 345 میلیون دلار پیشتاز شد.

با این حال، 257 میلیون دلار خروجی خالص از GBTC Grayscale، هجوم به ETF بیت کوین iShares BlackRock (IBIT) را کاهش داد. وجوه صادر شده توسط Bitwise، Invesco Galaxy و WisdomTree گزارش شده است که ورودی خالص 0 دلاری داشته اند.

سرمایه QCP: سقوط بیت کوین و اتر بازار ارزهای دیجیتال را در حالت هشدار قرار می دهد - 1
اطلاعات ETF BTC در 14 مارس | منبع: SoSo Value

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا