اخبار رمز ارز

سفته بازان توکن W Wormhole را که هنوز منتشر نشده است به بالای 1 دلار در بازارهای فرابورس پمپ می کنند

در حالی که هیچ چارچوب زمانی برای توزیع توکن W تاکنون توسط Wormhole فاش نشده است، دلالان از قبل خرید و فروش توکن را آغاز کرده اند.

سفته بازان قیمت توکن W مورد پیش بینی Wormhole را در بازارهای خارج از بورس (OTC) به بالای مرز 1 دلار هدایت می کنند و پیش بینی می کنند که توکن هنوز توزیع نشده در بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس داده‌های بازار نهنگ‌ها، سفته‌بازان در زمان نگارش این مقاله آنچه را که به نظر می‌رسد «توکن‌های W» هستند به ارزش 248300 دلار معامله کرده‌اند، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این تراکنش‌ها شامل IOU (من به شما بدهکارم)، که نشان‌دهنده تأیید بدهی است یا خیر. یک چیز دیگر.

سفته بازان توکن W Wormhole را که هنوز توزیع نشده است در بازارهای فرابورس به بالای 1 دلار پمپاژ می کنند - 1
معاملات پر شده با یک نشانه W ادعا شده | منبع: بازار نهنگ

با توجه به اینکه Wormhole لیست عمومی از آدرس‌های واجد شرایط برای مشارکت در airdrop را منتشر نکرده است، همچنین مشخص نیست که آیا فروشندگان واجد شرایط مالکان آتی توکن‌های W هستند یا خیر. میانگین قیمت درخواستی توکن های W در حال حاضر بر اساس تاریخچه معاملات در این پلتفرم 1.1 دلار است.

همانطور که کریپتوفارسقبلاً گزارش داده بود، تیم Wormhole 1.7 میلیارد (17٪ از کل عرضه) توکن بومی خود به نام W را برای airdrop و راه اندازی جامعه اختصاص داد، در حالی که عرضه اولیه در گردش 1.8 میلیارد وات توکن تعیین خواهد شد. این پروتکل قصد دارد با عرضه اولیه 1.8 میلیارد وات توکن در گردش آغاز شود که 82 درصد باقی مانده در ابتدا قفل شده است. این توکن های قفل شده برای انتشار تدریجی در یک دوره چهار ساله برنامه ریزی شده است.

توزیع توکن های W هم در استاندارد ERC-20 اتریوم و هم بر روی SPL سولانا انجام می شود. در میان طرح تخصیص توکن، بیشترین سهم، 31 درصد، به اکوسیستم و جوجه کشی اختصاص دارد، پس از آن خزانه بنیاد با 23.3 درصد و مشارکت کنندگان اصلی با 12 درصد قرار دارند. با این حال، جزئیات طرح توزیع Wormhole در حال حاضر فاش نشده است.

Wormhole که در سال 2021 تأسیس شد، به عنوان یک پروتکل متقابل زنجیره ای عمل می کند که قابلیت همکاری و ارتباطات را در شبکه های مختلف بلاک چین تسهیل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا