اخبار رمز ارز

سرمایه گذاران میم کوین حال و هوای سوداگرانه پیدا می کنند

کارشناسان IntoTheBlock به افزایش احساسات سوداگرانه میم کوین در بحبوحه بازار صعودی ادامه می‌دهند.

بر اساس آخرین گزارش IntoTheBlock، معامله گران به طور فزاینده ای به فرصت های سوداگرانه ای روی می آورند که نوید بازدهی بالایی دارند. این روند در سراسر بخش سکه های میم مشهود است، همانطور که در ظهور سکه های میم جدید و احیای مجدد سکه های قدیمی که دوباره محبوبیت پیدا می کنند دیده می شود.

تحلیلگران خاطرنشان می کنند که همان روند فعالیت های سفته بازی در چرخه های قبلی مشاهده شد و اکنون در دوره فعلی ظاهر می شود، همانطور که از عملکرد بخش میم کوین مشهود است.

دسته میم کوین اخیراً بیشترین تعداد تراکنش را به خود اختصاص داده است که از سطح بازار صعودی 2021 فراتر رفته است. IntoTheBlock اشاره کرد که این افزایش تا حدی توسط Dogecoin (DOGE) انجام شده است که در یک روز از دو میلیون تراکنش فراتر رفت.

با این حال، بازار گاوی 2024 دارای چندین تفاوت در مقایسه با عملکرد قبلی است. تنها در یک ماه، ارزش بازار دسته میم کوین بیش از دو برابر شد.

ارزش کل بازار برای دسته میم کوین اخیراً به بیش از 50 میلیارد دلار رسیده است.

گزارش IntoTheBlock

بلاک چین‌هایی با کارمزد تراکنش‌های پایین، مانند Solana، Avalanche و Base، به پلتفرم‌های انتخابی بسیاری از این میم‌کوین‌های جدید تبدیل شده‌اند. کارمزدهای گاز پایین تر، تجارت در این بلاک چین ها را برای سرمایه گذاران خرده فروشی قابل دسترسی تر می کند.

با این حال، به گفته تحلیلگران، پایداری این رشد به پویایی های بازار گسترده تر، از جمله تغییرات بالقوه در ارزهای رمزنگاری شده قابل توجهی مانند بیت کوین (BTC) بستگی دارد، که می تواند بر مسیر بازار میم کوین تأثیر بگذارد.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم نیز در آخرین گزارش خود اشاره کرد که میم کوین ها به یک موضوع داغ در جامعه کریپتو تبدیل شده اند. بوترین استفاده از این توکن ها را برای جمع آوری سرمایه برای اهداف خیریه پیشنهاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا