اخبار رمز ارز

سرمایه گذاران در حمایت از پروژه های رمزنگاری محتاط تر هستند

CryptoRank گزارشی از وضعیت تامین مالی سرمایه گذاری خطرپذیر در صنعت برای سه ماهه اول ارائه کرد.

تحلیلگران گفتند که سرمایه گذاران محتاط تر شده اند و به واگرایی قیمت بیت کوین (BTC) با تعداد دور و حجم سرمایه گذاری اشاره کردند. در سه ماه اول، 422 دور به مبلغ 2.3 میلیارد دلار انجام شد.

“این پدیده بر روند رو به رشدی تاکید می کند که در آن صندوق های خطرپذیر احتیاط و تشخیص بیشتری را در سرمایه گذاری های رمزنگاری خود اعمال می کنند.”

گزارش CryptoRank

به گفته کارشناسان CryptoRank، تنها شش پروژه بیش از 50 میلیون دلار جذب کردند، در حالی که اکثر معاملات در بازه 1 تا 10 میلیون دلاری منعقد شدند. سطوح فعلی تامین مالی در مقایسه با داده های تاریخی در چهار سال گذشته کمرنگ است و سطح فعالیت سرمایه گذاری محدودی را نشان می دهد.

توجه سرمایه گذاران در سه ماهه گذشته عمدتاً بر روی تغییرات پروتکل، سطوح قابلیت همکاری و تبادلات غیرمتمرکز دائمی (DEX) متمرکز شده است. به طور خاص، پروتکل های EigenLayer و Ether.fi به ترتیب 100 و 27 میلیون دلار سرمایه گذاری کردند.

CryptoRank: سرمایه گذاران در حمایت از پروژه های رمزنگاری محتاط تر هستند - 1
منبع: CryptoRank

سرمایه گذاران کریپتو محتاطانه خوشبین هستند و مسیر رشد بیشتر جذب سرمایه نامشخص است. CryptoRank به این نتیجه رسید که پایداری و انعطاف‌پذیری رالی فعلی بازار همچنان موضوعی برای حدس و گمان و مشاهده است.

از ابتدای سال، کل سرمایه ورودی به صندوق های رمزنگاری به 13.8 میلیارد دلار رسیده است که بالاترین سطح در تاریخ است. تحلیلگران CoinShares می گویند آخرین رکورد مربوط به سال 2021 است که 10.6 میلیارد دلار در محصولات متمرکز بر ارزهای دیجیتال دریافت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا