اخبار رمز ارز

سرمایه‌گذاران به پیش‌فروش NuggetRush توجه می‌کنند زیرا رشد هوش مصنوعی کاهش می‌یابد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Worldcoin (WLD) عملیات خود را در اسپانیا به دلیل دستور دادگاه عالی به حالت تعلیق در می آورد، زیرا Fetch.ai (FET) ویژگی هایی را برای ساده سازی استقرار هوش مصنوعی معرفی می کند. در میان این موارد، NuggetRush (NUGX) با افزایش عمده در ارزش توکن به نقطه عطف پیش فروش نزدیک می شود.

ورلد کوین (WLD) به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از مشکلات آن با دولت اسپانیا، به زیر دو رقمی رسیده است. در جاهای دیگر، Fetch.ai (FET) نیز مدت کوتاهی پس از انتشار ارتقاء DeltaV خود افزایش یافته است.

NuggetRush (NUGX) به آلتکوین های برتر بازی می پیوندد زیرا تعداد فروش توکن آن به بالای 225 میلیون رسیده است. افزایش 90 درصدی ارزش آن نیز برای سرمایه گذاران هیجان انگیز است.

NuggetRush کشش پیدا می کند

NuggetRush یک شبکه بازی است که در حال ایجاد اقتصادی است که در آن گیمرها می توانند برای مشارکت خود ارزش واقعی کسب کنند. این اکوسیستمی را ارائه می دهد که در آن بازیکنان در حالی که به دنبال جوایز طلای با ارزش هستند در فعالیت های معدنی شرکت می کنند. NuggetRush یک فرصت مشارکت واقعی را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند طناب های استخراج مصنوعی را بیاموزند.

NuggetRush برای ارائه تجربیات لذت بخش به مبتدیان و متخصصان مناسب است. علاوه بر این، در هر دور از تجربه NuggetRush به گیمرها پاداش می دهد. این پروژه حالت های رقابتی را ارائه می دهد که در آن گیمرها می توانند دیگران را در چندین چالش شکست دهند. اینها می تواند شامل نبردها، بازی های رتبه بندی شده و مسابقات باشد.

کاربران همچنین می توانند با یک گروه معدنی یا به عنوان بخشی از یک مشارکت در مسابقات شرکت کنند. این به آنها فرصت های پاداش بیشتری می دهد. همچنین راندمان استخراج را افزایش می دهد. NuggetRush همچنین امکان همکاری بین گیمرها و ماینرهای حرفه ای را فراهم می کند.

NuggetRush در مرحله مهمی از ICO بلاک چین خود است و به راه اندازی رسمی خود نزدیک می شود. اعداد فروش توکن آن همچنان سرمایه گذاران را هیجان زده می کند، که نشان دهنده پتانسیل رشد NuggetRush است. اکنون بیش از 225 میلیون توکن متعلق به اعضای جدید انجمن است. برخی از این اعضای انجمن از پمپ ارزش 90% NUGX تا 0.019 دلار پیروی کرده اند. وقتی به 0.020 دلار می‌پرد، 100٪ افزایش ارزش را تکمیل می‌کند.

ورلدکوین در بحبوحه اختلاف با دولت اسپانیا سقوط کرد

Worldcoin پس از رسیدن به رقم دو رقمی در اوایل ماه مارس، اندکی کاهش یافته است. به رالی بازار که توسط آلتکوین های برتر دیگر جرقه زده شده بود، پیوسته بود.

بیت کوین تا محدوده 72000 دلار افزایش یافت و بالاترین رکورد جدید تاریخ (ATH) را در هفته گذشته ثبت کرد. ورلد کوین از این روند صعودی سرمایه گذاری کرده بود و به شدت افزایش یافت. با این حال، مشکلات اخیر در مورد جمع آوری داده های آن در اسپانیا احتمالا باعث کاهش جزئی Worldcoin شده است.

WLD در 5 فوریه با 2.2200 دلار معامله شد. با جهش 219.4 درصدی به 7.0911 دلار در 21 فوریه رسید. 11.

ورلد کوین در اسپانیا ممنوع شد زیرا مقامات مطابقت آن با سیاست های نظارتی را زیر سوال بردند. این شبکه از این ممنوعیت درخواست تجدید نظر کرد. با این حال، دادگاه عالی اسپانیا این درخواست را رد کرد و ممنوعیت Worldcoin را تایید کرد. با این حال، تحلیلگران می گویند که تقاضا برای Worldcoin همچنان در حال افزایش است و ارزش آن را با 31.0 درصد افزایش به 12.9015 دلار می رساند.

Fetch.ai به محدوده 3 دلار می پرد

در بحبوحه افزایش تقاضا برای خدمات هوش مصنوعی، Fetch.ai افزایش قیمت چشمگیری را ثبت کرده است. Fetch.ai در روند صعودی که از اواخر فوریه به طول انجامید به بقیه بازار کریپتو پیوست. بیت کوین افزایش یافت و باعث افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال برتر شد. Fetch.ai از این تقاضا استفاده کرد و از اوایل فوریه 100 درصد افزایش یافت.

FET در 4 فوریه با 0.5239 دلار معامله شد. تقریباً سه هفته بعد، FET با جهش 106.0 درصدی به 1.0794 دلار در 24 فوریه رسید. سپس FET با 67.2 درصد جهش به 1.8056 دلار در 2 مارس قبل از جهش 70.7 درصدی به 3.0824 دلار در مارس رسید.

Fetch.ai به دلیل انتشار عملکرد Delta V خود می تواند بیشتر از این افزایش یابد. دلتا V به ایجاد و مدیریت عوامل هوش مصنوعی کمک می کند که می توانند وظایف پیچیده را در چندین دامنه حل کنند.

علاوه بر این، عوامل هوش مصنوعی Fetch.ai می توانند فعالیت های مختلفی را در یک اقتصاد غیرمتمرکز انجام دهند. تحلیلگران می گویند این نسخه می تواند فعالیت شبکه را در Fetch.ai افزایش دهد و در عین حال ارزش آن را با 15.7 درصد افزایش به 3.5689 دلار برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NuggetRush، به وب سایت پیش فروش NuggetRush مراجعه کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا