اخبار رمز ارز

سام بنکمن-فرید درخواست می کند که تا زمان تجدید نظر در زندان بروکلین بماند

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، اجازه اقامت در بازداشتگاه موقت در شهر نیویورک را درخواست کرد.

طبق سندی که به دادگاه منطقه ای ایالات متحده ارائه شده است، نمایندگان قانونی بانکمن-فرید به دنبال کسب رضایت برای اجازه اقامت او در بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین هستند.

از آگوست 2023، Bankman-Fried در این مرکز نگهداری می شود. وکلای او استدلال می کنند که ماندن در بروکلین هماهنگی با وکلای تجدیدنظر او را تسهیل می کند، زیرا بانکمن-فرید قصد دارد محکومیت او و محکومیت بعدی را به چالش بکشد.

پرونده دادگاه سام بنکمن-فرید

در 28 مارس، بانکمن-فرید به 7 اتهام کلاهبرداری و پولشویی به 25 سال زندان محکوم شد. در طول صدور حکم، وکیل بنیانگذار FTX، مارک موکاسی، برنامه‌هایی را برای تجدید نظر در مورد محکومیت فاش کرد.

قاضی لوئیس کاپلان با توجه به نزدیکی خانواده اش به آن مکان، تصمیم گرفت که بنکمن-فرید باید در زندان در نزدیکی منطقه خلیج سانفرانسیسکو سپری کند. این تصمیم قبل از لغو وثیقه بانکمن-فرید در آگوست 2023 گرفته شد، پس از مدتی که وی به خانه والدینش در کالیفرنیا در نزدیکی دانشگاه استنفورد محدود شد.

سام بنکمن-فرید تنها کسی بود که در بین همکارانش پس از رسوایی FTX و Alameda Research به گناه خود اعتراف نکرد. کارولین الیسون، گری وانگ، نیشاد سینگ و رایان سلامه که همگی در یک پرونده متهم بودند و با شرکت‌های رمزنگاری مرتبط بودند، اقرار به گناه کردند و با قراردادهای همکاری موافقت کردند.

رایان سلامه، یکی از مدیران سابق FTX، قرار است در ۲۸ مه پس از اعتراف به گناهش در سپتامبر گذشته، محکوم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا