اخبار رمز ارز

زنجیره dYdX استیک مایع را راه اندازی می کند. پیش فروش رمزنگاری هوش مصنوعی به نقطه عطف کلیدی دست می یابد

[ad_1]

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

dYdX به دنبال انتشار مایع staking روند رو به رشدی دارد. این ویژگی سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا دارایی‌های خود را در زنجیره dYdX به اشتراک بگذارند و جوایزی کسب کنند. از سوی دیگر، پیش فروش InQubeta (QUBE) بیش از 8.6 میلیون دلار جمع آوری کرده است. این پلتفرم قصد دارد سرمایه گذاری های هوش مصنوعی را برای سرمایه گذاران بیشتری در دسترس قرار دهد.

پیش فروش InQubeta بیش از 8.6 میلیون دلار جمع آوری کرد

سرمایه گذاری در هوش مصنوعی در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و انتظار می رود در سال های آینده بیش از 1.5 تریلیون دلار برای این فناوری هزینه شود.

InQubeta استارت آپ های هوش مصنوعی را با منابع مالی مرتبط می کند و افزایش سرمایه را برای آنها آسان تر می کند. پروتکل سرمایه گذاری آنها شامل ارزیابی استارت آپ های هوش مصنوعی برای تعیین واجد شرایط بودن آنها برای استفاده از اکوسیستم برای افزایش سرمایه است.

اگر این استارت‌آپ‌ها واجد شرایط تشخیص داده شوند، می‌توانند دارایی‌هایی ایجاد کنند که دارایی‌هایی را در عملیات خود یا پاداش‌هایی مانند تقسیم سود ارائه می‌دهند.

سرمایه‌گذاران می‌توانند از فیات یا ارزهای دیجیتال برای به دست آوردن QUBE استفاده کنند و با خرید این دارایی‌ها از آن برای سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی استفاده کنند – که می‌توانند در هر زمان قابل معامله یا فروش مجدد باشند.

dYdX با Stripe برای راه‌اندازی راه‌حل‌های استیکینگ مایع شریک می‌شود

بنیاد dYdX اخیراً با Stripe همکاری کرده است تا راه حل جدیدی برای استقرار مایعات به اکوسیستم کیهان بیاورد.

این معامله گزینه های بیشتری را برای سهام در شبکه ارائه می دهد.

علاوه بر این، dYdX همچنین با Quicksilver و Persistence همکاری می‌کند تا گزینه‌های ذخیره مایع خود را گسترش دهد.

استیکینگ مایع در ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای محبوب می شود. این به کاربران اجازه می‌دهد تا برای کمک به اجرای شبکه، برای قفل کردن توکن‌های خود جوایزی کسب کنند.

راه اندازی ویژگی جدید در شبکه dYdX به این معنی است که کاربران اکنون می توانند با خیال راحت سهام را ایمن کنند و جوایز بیشتری کسب کنند.

خلاصه

به نظر می رسد InQubeta و dYdX پروژه های قدرتمندی باشند. QUBE، به ویژه، نسبتا ارزان‌تر است و ممکن است رشد کند زیرا هدف پلتفرم دموکراتیزه کردن سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارسهیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا