اخبار رمز ارز

ریپل پس از “نسبتا ساکت بودن” پرداخت های ایالات متحده را گسترش می دهد

[ad_1]

W. Oliver Segovia، مدیر ارشد و رئیس بازاریابی محصول Ripple در رسانه های اجتماعی فاش کرد که این شرکت قصد دارد خدمات پرداخت خود را در سراسر ایالات متحده افزایش دهد.

Segovia در LinkedIn اذعان کرد که در حالی که 90٪ از عملیات تجاری ریپل در خارج از ایالات متحده انجام می شود، این شرکت آماده است تا با اعلام به روز رسانی های محصولات آتی که توسط مجوزهای فرستنده پول (MTL) ایجاد می شود، موج ایجاد کند.

MTL ها اکنون به اکثر ایالت های ایالات متحده گسترش خواهند یافت.

برای شروع این مرحله، Ripple یک گردهمایی فین‌تک را در مقر تازه افتتاح شده خود در سانفرانسیسکو ترتیب خواهد داد. این رویداد یک میزگرد جذاب در مورد چشم انداز بلاک چین و پرداخت های ریپل برای سال 2024 به رهبری برندان بری و پگاه سلطانی و مدیر عامل ایالات متحده، جوانی زی برگزار می کند.

انتظار می رود دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل نیز به این بحث بپیوندد.

پس از پانل، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت که در طول یک ساعت شاد معمولی با متخصصان Adyen، Marqeta، Plaid و غیره ارتباط برقرار کنند. این رویداد برای چهارشنبه، 7 فوریه، از ساعت 5 بعد از ظهر در مقر جدید ریپل واقع در 600 Battery St. Registration برنامه ریزی شده است.

علاقه مندان تشویق می شوند که سریعا ثبت نام کنند، با گزینه تماس برای دسترسی اولویت از طریق لیست انتظار.

ریپل در راستای برنامه رشد استراتژیک خود به طور فعال در مکان های مختلف جهانی از جمله بنگلور، سانفرانسیسکو، تورنتو و لندن استخدام می کند.

مدیران دارایی برای راه اندازی XRP ETF آماده می شوند

شرکت‌های مدیریت دارایی مستقر در ایالات متحده، از جمله بازیگران اصلی مانند BlackRock و Grayscale، قرار است در ماه آوریل درخواست‌هایی را برای صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ریپل (XRP) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کنند، که احتمالاً منجر به تا پایان سال 2024 راه اندازی شود.

این تصمیم به دنبال حکم یک قاضی منطقه ای ایالات متحده است که XRP را “امنیتی نیست” اعلام کرد و باعث ایجاد هیجان و حدس و گمان در بازار ارزهای دیجیتال شد. چشم انداز XRP ETF توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است و بحث هایی را در بین کارشناسان و تأثیرگذاران صنعت به راه انداخته است.

پیش بینی می شود که BlackRock، یک مدیر دارایی جهانی که بر دارایی های بیش از 8.5 تریلیون دلار نظارت دارد، نقش مهمی در راه اندازی XRP ETF ایفا کند. این پیش بینی با پیشرفت های حقوقی در حال انجام و عدم قطعیت های نظارتی که هنوز پیرامون XRP وجود دارد، افزایش یافته است.

معرفی بالقوه XRP ETF پیامدهای گسترده تری برای بازار ارزهای دیجیتال دارد، دسترسی به XRP را برای سرمایه گذاران سنتی افزایش می دهد و وضعیت غیرامنیتی آن را مستحکم می کند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا