اخبار رمز ارز

ریپل استیبل کوین را راه اندازی می کند زیرا Starknet کارمزدها را کاهش می دهد و NuggetRush رشد می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

ریپل برنامه‌های خود را برای معرفی یک استیبل کوین در XRP Ledger و Ethereum اعلام می‌کند، در حالی که Starknet هزینه اعلام خود را 30 برابر برای نسخه 0.13.1.1 کاهش می‌دهد. در همین حال، تحلیلگران NuggetRush را به عنوان برجسته آینده در چشم انداز بازی های کریپتو مورد توجه قرار می دهند.

در جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال، ریپل، غول حواله ارز دیجیتال، می خواهد استیبل کوین خود را راه اندازی کند. در همین حال، Starknet هزینه اظهارنامه خود را برای نسخه 0.13.1.1 30 برابر کاهش داده است. در اخبار دیگر، تحلیلگران وزن خود را پشت سر NuggetRush به عنوان جواهر رمزنگاری بعدی در فضای بازی انداخته اند.

NuggetRush به عنوان توکن پیشرو در بازی ظاهر می شود

بخش بازی در دهه گذشته رشد صعودی را نشان داده است. چندین پلتفرم بازی با استفاده از فناوری بلاک چین و NFT ها، بازی را به سطح بالاتری رسانده اند. همچنین، دیگران سیستم بازی برای کسب درآمد را اتخاذ کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که بازیکنان برای وقت خود پاداش می گیرند.

با این حال، NuggetRush (NUGX) یک پروژه جدید DeFi است که رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. این پروژه همه ویژگی‌ها – بازی برای کسب درآمد، NFTها، میم کوین‌ها، GameFi و فناوری بلاک چین را در یک پلتفرم ماینینگ ترکیب می‌کند.

رویکرد NuggetRush با هدف ایجاد یک پلتفرم جامع است که بهترین های هر دو جهان را به گیمرها ارائه دهد. این به آنها امکان می دهد منابع را استخراج کنند و آنها را به پول نقد واقعی بفروشند. NuggetRush همچنین دارای برخی از جالب ترین NFT ها – RUSHGEM است. این NFT ها را می توان به طلای واقعی تبدیل کرد و آنها را به یکی از NFT های پیشرو برای سرمایه گذاری تبدیل کرد.

در همین حال، پلت فرم NuggetRush دارای یک توکن کاربردی به نام NUGX است که به تازگی پیش فروش خود را به پایان رسانده است. این توکن بخش بزرگی از این بازی خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که با افزایش پذیرش بازی افزایش یابد. ارزش این توکن در حال حاضر 0.020 دلار است و در هفته های آینده در صرافی ها فهرست می شود.

ریپل استیبل کوین را در سال 2024 راه اندازی می کند

ریپل می خواهد استیبل کوین خود را در ماه های آینده راه اندازی کند. این پروژه اشاره کرد که استیبل کوین را ابتدا روی اتریوم و XRP Ledger استقرار خواهد داد. پس از آن، به سمت گسترش کار خواهد کرد. شایان ذکر است که این استیبل کوین به دلار آمریکا متصل می شود و توسط سپرده های USD، اوراق قرضه کوتاه مدت ایالات متحده و معادل های نقدی پشتیبانی می شود.

به منظور اطمینان از یک فرآیند شفاف، ریپل قصد دارد تا گواهی ماهیانه ذخایر استیبل کوین خود را ارائه دهد. Ripple XRP به خوبی به این خبر پاسخ داد. با این حال، قیمت آلتکوین 4.5 درصد کمتر در نمودار قیمت هفتگی باقی مانده است. در حال حاضر بین 0.5682 تا 0.6357 دلار در نوسان است.

Starknet هزینه اظهارنامه را کاهش می دهد

Starknet هزینه اعلام کلاس خود را برای نسخه Starknet v0.13.1.1 تجدید نظر کرده است. این پس از بازخورد از جامعه خود می آید. هزینه جدید اکنون 30 برابر کمتر از هزینه قبلی است.

طبق یک توییت اخیر، Starknet v0.13.1.1 قرار است در تاریخ 8 آوریل در شبکه آزمایشی Sepolia مستقر شود. راه اندازی شبکه اصلی در 15 آوریل پیش بینی می شود. از سوی دیگر، سکه STRK Starknet در هفته گذشته 14.6 درصد کاهش یافته است.

در طی آن زمان، آلتکوین در محدوده 1.86 دلار و 2.21 دلار معامله شد. روند نزولی Starknet از 20 فوریه 2024 آغاز شد، زمانی که به بالاترین قیمت تاریخ 4.41 دلار رسید. عملکرد ضعیف قیمت آن، آن را از لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید محروم می کند.

نتیجه

ریپل قرار است اواخر سال جاری یک استیبل کوین منتشر کند، حرکتی که می تواند بر XRP تأثیر مثبت بگذارد. در همین حال، انجمن استارک نت ادعا کرد که هزینه اظهارنامه بسیار زیاد است و این تقریباً نرخ آن را به نصف کاهش می دهد. در همان زمان، NuggetRush به یکی از توکن های بازی پیشرو در بازار تبدیل شده است. سرمایه گذاران هوشمند در حال حاضر در انتظار راه اندازی رسمی خرید می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت پیش فروش NuggetRush مراجعه کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا