اخبار رمز ارز

رونق پیش فروش DeeStream، توسط سرمایه گذاران Ethereum و BNB

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

دنیای کریپتو بازارهای مالی را به روی توده‌ها باز کرده است و به افراد سراسر جهان این فرصت را می‌دهد تا در فرصت‌های سرمایه‌گذاری که قبلاً به سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و نهادی محدود شده بود، شرکت کنند.

نتیجه این است که شرایط بازی برابر است که به همه فرصت یکسانی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌دهد، به‌ویژه زمانی که صحبت از فرصت‌های پیش‌فروشی می‌شود که می‌تواند سود چشمگیری ایجاد کند.

یکی از این فرصت‌ها در سال 2024، DeeStream است، پلتفرمی که یک راه‌حل پخش زنده غیرمتمرکز ایجاد می‌کند. این مقاله توضیح می دهد که چرا دارندگان اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) به پیش فروش DeeStream هجوم می آورند.

گاوهای اتریوم 4000 دلار را هدف قرار می دهند؟

اتریوم در ماه فوریه 50 درصد افزایش یافت و از 2200 دلار به بیش از 3400 دلار رسید.

سکه در هفته گذشته پس از 12.8 درصد اجرا، سطح مقاومت بلندمدت را در 3340 دلار شکست و در زمان انتشار در 3411 دلار معامله شد.

گاوها اکنون 4000 دلار را هدف قرار داده اند.

BNB به 420 دلار افزایش یافت

BNB هفت درصد رشد کرد و از آستانه 400 دلار در هفته گذشته فراتر رفت زیرا در روزهای اول مارس با 420 دلار معاشقه کرد.

از 3 مارس، قیمت آن 405 دلار معامله می شود که از محدوده 400 دلار دفاع می کند.

علیرغم فروش کوتاه مدت احتمالی، BNB ممکن است تا 500 دلار افزایش یابد و در نهایت در هفته های آتی بالاترین قیمت 690 دلاری سال 2021 را دوباره آزمایش کند.

DeeStream می تواند در سال 2024 دستاوردهای سهموی داشته باشد

DeeStream، یک پروتکل پخش زنده غیرمتمرکز، در حال حاضر پیش فروش خود را انجام می دهد. DST در این مرحله با قیمت 0.04 دلار معامله می شود، اما حامیان همچنان صعودی هستند.

شاخص‌های اولیه حاکی از آن است که DeeStream ممکن است در سال 2024 برای پذیرش پیشرفت و رشد آماده باشد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد این پروژه موقعیت خوبی برای بهره‌مندی از فعالیت‌های تاریخی افزایش یافته بازار دارد که معمولاً به دنبال رویدادهای نصف شدن بیت‌کوین است و پروژه بعدی برای آوریل برنامه‌ریزی شده است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا