اخبار رمز ارز

روند صعودی PEPE سرمایه گذاران اولیه را در یک هفته به میلیونر تبدیل می کند

افزایش 350 درصدی PEPE در یک هفته باعث شده است که چندین سرمایه‌گذار از سرمایه‌گذاری‌های کمتر از 3000 دلار در ماه قبل، میلیون‌ها دلار به دست آورند.

PEPE امروز به بالاترین رقم تاریخ 0.000008214 دلار رسید و آن را به عنوان سومین memecoin بزرگ از نظر ارزش بازار معرفی کرد. در طول ماه گذشته، memecoin افزایش باورنکردنی بیش از 600٪ داشته است.

مطابق با Lookonchainیک نمونه شامل یک سرمایه گذار اولیه است که با خرید 4.9 تریلیون PEPE، یک سرمایه گذاری متوسط ​​3000 دلاری را به 35.5 میلیون دلار تبدیل کرد. علیرغم فروش بخشی از دارایی های خود، این سرمایه گذار سیزدهمین دارنده بزرگ PEPE با ارزش فعلی 30.8 میلیون دلار و سود کلی بیش از 32.8 میلیون دلار است که سودی 11 برابر سرمایه گذاری اولیه را نشان می دهد.

با تاکید بیشتر بر حرکت صعودی سکه، Lookonchain گزارش شده است که شرکت سرمایه گذاری Exnetwork Capital اخیراً 142.8 میلیارد PEPE به ارزش تقریبی 1.03 میلیون دلار از Bybit خارج کرده است. صبر یک معامله گر دیگر پس از نگهداری 600 میلیارد PEPE که در سال گذشته با قیمتی بالا خریداری شد، بسیار جواب داد تا شاهد افزایشی باشد که ارزش سرمایه گذاری را به میزان قابل توجهی چند برابر کرد.

PEPE از اوج چرخه گذشته 0.000007867 دلار گذشت، زیرا احساسات پیرامون پپه کوین به شدت صعودی است. این در شاخص ترس و طمع این توکن منعکس شده است، که در حال حاضر 82 خوانده می شود، که نشان دهنده وضعیت “طمع افراطی” در بین سرمایه گذاران است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا