اخبار رمز ارز

روند صعودی بیت کوین بازار کار ارزهای دیجیتال را داغ کرد و رکورد 12 ماهه را ثبت کرد

روند صعودی این بخش در طول جهش بیت کوین شاهد داغ شدن بازار مشاغل ارزهای دیجیتال بوده است.

با توجه به CryptoJobsList، افزایش قیمت و فعالیت ارزهای دیجیتال باعث افزایش تعداد متقاضیان و ارسال در سایت‌های شغلی صنعت شده است.

ماه گذشته، پست های خالی منتشر شده به رکورد سالانه رسید. چنین شاخصی برای چندین سال در بحبوحه رکود نزولی مداوم مشاهده نشده است.

در همان زمان، جستجوی فعال برای کارمندان در ماه مارس در برابر پس‌زمینه بیت‌کوین (BTC) که حداکثر تاریخی خود را به‌روزرسانی می‌کرد، رخ داد. تعداد مشاغل خالی در ماه فوریه حدود 291 نفر بود که تا مارس به 510 افزایش یافت.

روند صعودی بیت کوین بازار کار ارزهای دیجیتال را داغ کرد و رکورد 12 ماهه را به ثبت رساند - 1
منبع: CryptoJobsList

از ابتدای سال، تعداد شرکت هایی که به دنبال متخصص در صنعت کریپتو هستند نیز افزایش یافته است. تعداد این شرکت ها در اسفندماه 106 شرکت بود که بالاترین میزان از ابتدای سال جاری بود در مقابل 82 و 93 شرکت در دی و بهمن به ترتیب.

با این حال، تعداد کارمندانی که می خواهند در صنعت کریپتو کار کنند حتی بیشتر شده است. در ماه مارس، 5843 نفر برای استخدام اقدام کردند که این نیز یک رکورد در 12 ماه گذشته است.

به طور معمول، مراحل اولیه روند صعودی تمایل به استخدام شرکت‌های موجود را بیشتر می‌کند، و اغلب زمانی که بازار ارزهای دیجیتال در رکود است، منجمد می‌شوند.

در سال 2023، صنعت کریپتو در حال بهبود از آشفتگی شدید سال قبل بود. برخی از شرکت‌ها و پروژه‌ها از رکود طولانی‌مدت بهبود یافتند، در حالی که برخی دیگر با نتیجه ناگوار مواجه شدند.

طبق داده‌های سال 2023 Coincub، چشم‌انداز شغلی Web3 از پایان سال گذشته دستخوش تغییرات قابل‌توجهی شده است.

مشاغل بیت کوین 95 درصد کاهش یافت، مشاغل ارزهای دیجیتال 90 درصد کاهش یافت و مشاغل بلاک چین به نصف کاهش یافت.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا