اخبار رمز ارز

روابط استارت‌آپ کریپتو هاموند، صدراعظم سابق بریتانیا، تحت بررسی است

[ad_1]

فیلیپ هاموند، صدراعظم سابق بریتانیا، پیش از کناره‌گیری از مقام خود، در مورد تعاملاتش با استارت‌آپ کریپتو Copper مورد بررسی قرار گرفت.

صدراعظم سابق لرد فیلیپ هاموند ظاهراً با مقامات وزارت خزانه داری بریتانیا در رابطه با استارت آپ رمزنگاری مس، کمتر از دو سال پس از کناره گیری از سمت خود، تعامل داشت، و سؤالاتی را در مورد فعالیت های لابی بالقوه در دوره ای که وزرای سابق معمولاً از چنین تعاملات محدود می شوند، ایجاد کرد. فایننشال تایمز با استناد به اسناد خزانه داری این خبر را دریافت کرده است.

بر اساس این اسناد، کارمندان دولت از طریق هاموند و جان گلن، وزیر اقتصاد وقت، با دیمیتری توکارف، مدیرعامل مس دیدار کردند. هاموند که در آگوست 2021 پس از ترک پست خود در سال 2019 به طور رسمی به مس پیوست، ظاهراً با گلن در مورد نگرانی های نظارتی مطرح شده توسط مس صحبت کرده است.

طبق نامه‌های ایمیل داخلی، هاموند در آن زمان به وزیر خزانه‌داری درباره «نگرانی‌های شرکت‌هایی مانند مس» در مورد سرعت تغییرات نظارتی برای شرکت‌های ارز دیجیتال گفت. او همچنین به بازخورد گلن توکارف در مورد دیدار مس با مقامات خزانه داری گفت.

کمیته مشورتی بریتانیا در انتصابات تجاری معمولاً وزرای سابق را از لابی گری در وزارتخانه های سابق خود در دو سال پس از ترک آنها منع می کند، که منعکس کننده موقعیتی است که در آیین نامه وزیران آمده است، اگرچه این نهاد گاهی اوقات دوره های کوتاه تری را تعیین می کند.

هر دو نماینده هاموند و خزانه داری تایید کردند که رویه های شفافیت به درستی دنبال شده است.

در تفسیری به فایننشال تایمز، هاموند گفت که “علاقه مشترک عمیقی به سلامت بخش خدمات مالی بریتانیا، و به ویژه در پتانسیل فین‌تک برای کمک به بریتانیا برای حفظ نقش خود به‌عنوان یک مرکز مالی مهم در سطح جهانی” دارد. زمان. او همچنین اظهار داشت که تعاملات خود با گلن را به منزله لابی گری نمی داند.

Copper که در سال 2018 تأسیس شد، یک ارائه‌دهنده زیرساخت‌های رمزنگاری مستقر در لندن است که خدمات حضانت، کارگزاری اصلی و تسویه حساب را به سرمایه‌گذاران نهادی که با ارزهای دیجیتال معامله می‌کنند، ارائه می‌دهد. طبق داده های Crunchbase، مس در مجموع 281 میلیون دلار در شش دور سرمایه گذاری از 11 سرمایه گذار، از جمله Barclays Ventures و Tiger Global Management، جمع آوری کرد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا