اخبار رمز ارز

راه منحصر به فرد MicroStrategy برای دسترسی به بیت کوین “مدت طولانی”

شرکت سرمایه گذاری Kerrisdale Capital سهام MicroStrategy را “بیش از ارزش گذاری شده” نامیده است.

کارشناسان در آخرین گزارش ادعا می کنند که سهام MicroStrategy به دلیل افزایش اخیر قیمت بیت کوین (BTC) افزایش یافته است، اما همانطور که اغلب در مورد ارزهای رمزپایه اتفاق می افتد، “چیزها از بین رفته اند.”

ما بیت کوین بلند مدت و سهام کوتاه MicroStrategy هستیم، یک پروکسی برای بیت کوین که با حق بیمه غیر قابل توجیه نسبت به دارایی دیجیتالی که ارزش آن را افزایش می دهد معامله می کند.

کارشناسان Kerrisdale Capital

بخشی از استدلال Kerrisdale Capital برای سهام MicroStrategy بر افزایش دسترسی سرمایه گذاران به ابزارهای مالی است که به عنوان سرمایه گذاری پروکسی برای بیت کوین عمل می کنند. کارشناسان خاطرنشان کردند که روزهایی که سهام MicroStrategy یک روش نادر و منحصر به فرد برای قرار گرفتن در معرض بیت کوین را نشان می داد، مدت هاست به پایان رسیده است.

بیت کوین اکنون به راحتی از طریق کارگزاری ها، صرافی های رمزنگاری و اخیراً ETP و ETF با هزینه کم قابل دستیابی است.

کارشناسان Kerrisdale Capital

در همین حال، MicroStrategy به دنبال استراتژی انباشت بیت کوین خود ادامه می دهد. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که حدود 214250 بیت کوین دارد که حدود 1 درصد از کل عرضه ارزهای دیجیتال است. این شرکت از سود اوراق قرضه قابل تبدیل قبلی که سررسید آنها در سال 2031 قرار گرفته بود برای خرید اولین ارز دیجیتال استفاده کرد.

علاوه بر این، در پس زمینه بهبود قیمت بیت کوین بالای 70000 دلار، ارزش بازار MicroStrategy به بالاترین سطح خود رسید و از سطح 31.85 میلیارد دلار گذشت. طبق آمار شرکت ها، MicroStrategy اکنون در رتبه 606 در بین بزرگترین شرکت های جهان از نظر ارزش بازار قرار دارد.

شرکت نرم‌افزار آمریکایی، یکی از بزرگ‌ترین دارندگان عمومی بیت‌کوین در جهان، از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش 200 درصدی قیمت سهام خود بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا