اخبار رمز ارز

رئیس CFTC از کنگره می‌خواهد شکاف موجود در مقررات ارزهای دیجیتال را پر کند

رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا، روستین بهنام، مجدداً از کنگره ایالات متحده می‌خواهد تا در مقررات ارزهای دیجیتال اقدام فعالی انجام دهد.

بهنام در جریان شهادت سالانه خود در برابر کمیته کشاورزی مجلس در 6 مارس به لزوم تصویب قانون در مورد صلاحیت رگولاتورها در صنعت کریپتو اشاره کرد.

بهنام با اشاره به افزایش اخیر بیت کوین (BTC)، بر نیاز به «پر کردن شکاف در مقررات ارزهای دیجیتال» تاکید کرد. به گفته بهنام، انتظار «دوره ای دیگر از شور و نشاط غیرمنطقی» دست کم گرفته شده است.

ما باید اقدام کنیم. کنگره باید برای پر کردن این شکاف، به ویژه در مورد بیت کوین، که یک کالا است، اقدام کند.

روستین بهنام، رئیس CFTC

بهنام درباره قانون نوآوری و فناوری مالی برای قرن بیست و یکم (قانون FIT) صحبت کرد. بهنام خاطرنشان کرد: اگر کنگره لایحه FIT را تصویب کند، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) می تواند یک چارچوب نظارتی برای مقررات ارزهای دیجیتال در عرض 12 ماه ایجاد کند.

در ژوئیه 2023، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا به قانون جدید ارزهای دیجیتال رأی داد. اکثر قانونگذاران به دو قانون اساسی رأی دادند: نوآوری مالی و فناوری برای قانون قرن بیست و یکم و تعریف نظارتی فناوری بلاک چین.

هدف اصلی این قانون ایجاد یک چارچوب نظارتی برای دارایی های دیجیتال، شفاف سازی صلاحیت CFTC و SEC، رسیدگی به صدور استیبل کوین، مالیات بر دارایی های دیجیتال و حمایت از مصرف کننده است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده نیز در مورد خطرات بالقوه مرتبط با بی ثباتی استیبل کوین ها، تهدید سرمایه و نوسانات توکن بحث کرد. یلن از کنگره خواست قانونی برای حل این مشکلات تصویب کند، که عمدتاً مربوط به استیبل کوین ها و بازار نقدی دارایی های رمزنگاری شده طبقه بندی نشده به عنوان اوراق بهادار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا