اخبار رمز ارز

دو کوون بنیانگذار ترا برنده دومین درخواست تجدیدنظر استرداد در مونته نگرو شد

[ad_1]

دادگاه استیناف مونته نگرو برای دومین بار استرداد دو کوون به زادگاهش کره جنوبی یا آمریکا را لغو کرد.

دو کوون، مؤسس آزمایشگاه Terraform، در درخواست تجدیدنظر خود برای لغو تصمیم دادگاه عالی مونته نگرو مبنی بر اجازه استرداد وی از این کشور، پیروز شد. دادگاه استیناف به اختلافات در روندی اشاره کرد که در ابتدا دستور انتقال او به ایالات متحده یا کشور زادگاهش کره جنوبی را صادر کرد.

به گفته دادگاه استیناف، دادگاه عالی مونته نگرو دلیل موجز در تایید استرداد کوون ارائه نکرده است. علاوه بر این، ترتیب ارسال درخواست‌های دو کشور نامشخص بود و با حقایق کاملاً مطابق با قوانین محلی رفتار نمی‌شد.

گوران رودیچ، وکیل دو کوون، قبلاً گفته بود که فشار سیاسی از سوی دولت های خارجی بر روند استرداد تأثیر گذاشته است.

در دسامبر، Kwon برنده یک درخواست تجدید نظر برای لغو حکم دادگاه عالی که در ابتدا استرداد او را تایید کرد. با این حال، همان دادگاه مجدداً در 29 دسامبر تصمیم گرفت که دلایل قانونی برای بازگرداندن او به وطن موجه است. این دومین باری بود که دادگاه عالی مونته نگرو مجدداً این حکم را تأیید می‌کرد و موجب تجدیدنظرخواهی دیگری از سوی کوون و مشاوران حقوقی او شد.

اکنون پرونده برای بررسی مجدد به دیوان عالی کشور بازگردانده شده است.

پس از دستگیری و زندانی شدن وی در مونته نگرو، تحویل کوون به مقامات کره جنوبی یا ایالات متحده بیش از ماه ها طول کشیده است. در مارس 2023، مدیر عامل سابق ترا در فرودگاه پودگوریتسا با اسناد مسافرتی جعلی بازداشت شد.

پس از صدور حکم مجرمیت به دلیل جعل پاسپورت، کوون به چهار ماه حبس در یکی از زندان های بالکان محکوم شد و مدت محکومیت وی در حالی تمدید شد که مقامات محلی به استرداد وی رسیدگی کردند. این امر پس از آن رخ داد که اینترپل به دلیل ارتباطش با فروپاشی چند میلیاردی Terra، یک اکوسیستم بلاک چین ایجاد شده توسط Kwon، او را به عنوان یک فراری بین المللی اعلام کرد.

کوون در کنار هان چانگ جون، مدیر مالی سابق آزمایشگاه‌های ترافورم، که به کره جنوبی مسترد شده است، دستگیر شد، جایی که احتمالاً با اتهامات جنایی روبرو خواهد شد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا