اخبار رمز ارز

دولت آمریکا بیش از 131 میلیون دلار بیت کوین ضبط شده از جاده ابریشم را می فروشد

[ad_1]

دادگاه منطقه ای مریلند ایالات متحده اخطاریه ای را در رابطه با دفع مقدار قابل توجهی بیت کوین از بازار سابق جاده ابریشم به مبلغ بیش از 131 میلیون دلار صادر کرده است.

این اقدام به دنبال دستور دادگاه در پرونده ایالات متحده علیه جوزف فارس است که در آن بیت کوین از رایان فاراس و بریج شاون در سال 2021 مصادره شد. رایان فرانس اوایل سال جاری به دلیل پولشویی سود مواد مخدر از طریق وب تاریک به 54 ماه زندان محکوم شد. همراه با پدرش

بریجز یک مامور ویژه سرویس مخفی ایالات متحده بود که در سال 2015 به دلیل پولشویی با مواد مخدر با استفاده از بیت کوین در بازار بدنام تاریک نت، جاده ابریشم، محکوم شد.

دارایی های دیجیتال مصادره شده شامل ۲۸۷۴ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۲۹ میلیون دلار و ۵۸ بیت به ارزش حدود ۳ میلیون دلار است. هر دو دسته در سال 2021 در ممفیس و آرلینگتون کشف و ضبط شدند.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده قصد خود را برای فروش دارایی های ضبط شده طبق دستور دادستان کل ابراز کرده است. بدون احتساب متهمان پرونده، افرادی که ادعای سود در دارایی های توقیف شده دارند، از 10 دی ماه مهلت 60 روزه برای ارائه دادخواست فرعی داده شده است.

پس از بررسی هر گونه ادعا یا پس از پایان دوره ادعا، ایالات متحده به طور رسمی مالک بیت کوین توقیف شده خواهد بود و می تواند آن را به صورت قانونی بفروشد.

ما را در Google News دنبال کنید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا