اخبار رمز ارز

دستاوردهای چشمگیر برای SOL و FET؛ RECQ به اهداف بلندپروازانه چشم دوخته است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Solana (SOL) در برابر آلت کوین های برتر پیشتاز است، در حالی که Fetch.ai (FET) در میان شتاب صعودی به ارتفاعات جدیدی صعود می کند. در همین حال، سرمایه گذاران در Rebel Satoshi (RECQ) اهداف بلندپروازانه سود را در نظر گرفتند.

سولانا (SOL) در بازار آلتکوین ها مورد توجه قرار گرفت زیرا قاتل اتریوم خودخوانده سکه های جایگزین پیشرو از جمله ETH را تحت کنترل درآورد. به طور مشابه، اقدام اخیر Fetch.ai (FET) نشان داد که دارایی ادعای یک موقعیت جدید در نمودار را دارد. عملکرد این آلت کوین های برتر، سرمایه گذاران Rebel Satoshi (RECQ) را به پیش بینی های جسورانه برای دارایی سوق داده است.

سولانا با افزایش قیمت چشمگیر بازار آلتکوین ها را رهبری می کند

سولانا در شش ماه گذشته یک ارز دیجیتال با عملکرد برتر در بخش آلتکوین ها بوده است و دستاوردهای قابل توجهی داشته است. بین آن زمان و اکنون، سولانا تا 1000 درصد افزایش یافت زیرا قیمت از 21 دلار در اکتبر 2023 به بیش از 200 دلار در مارس 2024 رسید. با این حال، رقبای آن مانند Chainlink با رشد 200 درصدی دنبال کردند، در حالی که اتریوم و کاردانو هر دو به یک رشد دست یافتند. 100% افزایش.

اقدام قیمت سولانا توجه یک متخصص رمزارز به نام دن گامباردلو را به خود جلب کرده است که در 28 مارس به پلتفرم X آمد تا برجستگی SOL را اعلام کند. در حالی که او سولانا را تنها آلتکوین پیش از بیت کوین می دانست، اما اشاره کرد که رشد SOL پیش پا افتاده بود. این تحلیلگر حرکت اخیر SOL را با LINK در سال 2020 قبل از نصف شدن بیت کوین مقایسه کرد و اظهار داشت که Solana لحظاتی را سپری می کند و سایر دارایی ها به زودی می توانند همین کار را انجام دهند.

بر اساس اطلاعات قیمت نمودار، سولانا از 172.65 دلار در 23 مارس به 192.10 دلار در 29 مارس صعود کرد که نشان دهنده افزایش 11.2 درصدی است. این اقدام قیمت، سولانا را به یک ارز دیجیتال خوب برای خرید تبدیل می کرد. با تجزیه و تحلیل چشم انداز سولانا، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که SOL قبل از نصف شدن بیت کوین، آماده افزایش 4.1 درصدی اضافی به 200 دلار است.

Fetch.ai با بالا رفتن فشار صعودی قیمت جدید را لمس می کند

Fetch.ai به مدت پنج روز متوالی به طور مداوم افزایش یافت و در نهایت در 28 مارس به نقطه اوج جدید در 3.48 دلار رسید. قابل توجه ترین عامل، مشارکت اخیر شامل Fetch.ai، SingularityNET (AGIX) و Ocean Protocol (OCEAN) است.

این سه غول بزرگ در 27 مارس از طریق توییتی در X یک حرکت ادغام را اعلام کردند. هدف این ادغام گسترش بخش هوش مصنوعی از طریق تلاش های ترکیبی Fetch.ai، SingularityNET و Ocean Protocol است، ابتکاری که تحت چتر رمز ارز جدید شکل گرفته است. اتحاد ابر هوش مصنوعی (ASI) که انتظار می رود ارزش بازار آن به 7.5 میلیارد دلار برسد. توکن ASI کلیدی برای باز کردن درها به روی شرکت های هوش مصنوعی جدید خواهد بود که به دنبال گسترش بیشتر در بخش بلاک چین هستند.

Fetch.ai رشد خود را قبل از ادغام آغاز کرد و 4.1% از 2.41 دلار به 3.12 دلار بین 24 و 29 مارس افزایش یافت. حرکت صعودی بازار FET باعث شده است که کارشناسان احتمال افزایش 12.1% را به 3.50 دلار در آینده نزدیک پیشنهاد دهند. این پیش‌بینی Fetch.ai را به‌عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری بادوام برای ورود به بازار معرفی می‌کند.

سرمایه گذاران شورشی ساتوشی هدف سود بالایی را تعیین می کنند

عملکرد اخیر Solana، Fetch.ai و RBLZ Rebel Satoshi را بر آن داشته تا هدف قیمت خود را در RECQ در ارتفاع بسیار بالاتری قرار دهد. هدف جامعه شورشی ساتوشی این است که از حرکت قیمت RECQ سود زیادی ببرد. اکثر حامیان RECQ همچنین در RBLZ، اولین عرضه سکه Rebel Satoshi، سرمایه گذاری کردند، که عملکرد آن الهام بخش پیش فروش قبلی بود.

Rebel Satoshi چیزی بیش از یک میم کوین مبتنی بر اتریوم با پتانسیل رشد قابل توجه است. این یک حامل مشعل است که مأموریت دارد سازمان‌های متمرکز ناعادلانه را که توده‌های ناآگاه را از بین می‌برند، سرنگون کند. ساتوشی شورشی با ارتش متشکل از Recusants خود به جنگ علیه تمرکز می‌رود، که هدف آن بر جایگزینی سیستم موجود با یک لنگر غیرمتمرکز متمرکز است.

افراد برای پیوستن به این مبارزه باید از سلاح های افتخاری، RECQ و RBLZ استفاده کنند. پیش فروش موفق RBLZ، سرمایه گذاران Rebel Satoshi را ترغیب کرد تا اهداف خود را برای RECQ در میان پیش فروش آن افزایش دهند. با معامله 0.0037 دلار، RECQ آماده است تا 238٪ بازده را به سرمایه گذاران Rebel Satoshi ارائه دهد، رقمی بسیار بالاتر از انتظار سرمایه گذاران FET و SOL.

برای اطلاع از آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی Rebel Satoshi مراجعه کنید یا از طریق تلگرام با Rebel Red تماس بگیرید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا