اخبار رمز ارز

در حالی که بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد، نهنگ کاردانو سوییس در DeeStream سهام دارد

در ماه مارس، سرمایه‌گذاران سوئیسی در Cardano (ADA) سهام قابل‌توجهی در DeeStream (DST) به دست می‌آورند، در کنار بیت‌کوین (BTC) که به بالاترین حد خود رسیده است، که نشان‌دهنده یک دوره بالقوه دگرگون‌کننده برای بازار ارزهای دیجیتال است.

موارد زیر به تحولات اخیر در دنیای ارزهای دیجیتال نگاه می کند: کاردانو (ADA) و “بحران نقدینگی سمت فروش” که بیت کوین (BTC) با آن مواجه است.

علاوه بر این، ما بر درک اساس پتانسیل DeeStream (DST) در ایجاد محتوا و استقلال مالی با توجه به ماهیت مخرب آن تمرکز خواهیم کرد.

تجدید حیات کاردانو

Cardano (ADA) با جهش شگفت انگیز 40% در ماه گذشته و شکستن سطوح مقاومت کلیدی، تجدید حیات قابل توجهی را تجربه کرده است.

این در بحبوحه چالش های متناوب ناشی از اصلاحات قیمت و تلاش های ناموفق برای شکستن موانع مقاومت رخ می دهد.

با این حال، با توجه به واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) که یک متقاطع نزولی بالقوه را نشان می دهد، حرکت آینده به حفظ حمایت مهم در سطح 0.0428 و مدیریت نوسانات بازار بستگی دارد.

بیت کوین با بحران نقدینگی مواجه است

بیت کوین با یک «بحران نقدینگی سمت فروش» بالقوه مواجه است، زیرا بالاترین قیمت های جدید، جریان های نهادی را به صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) افزایش می دهد و هشدارهایی را در مورد عرضه ناکافی بیت کوین برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده ایجاد می کند.

Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) جریان های خروجی قابل توجهی را تجربه می کند و سؤالاتی را در مورد تأثیر آن بر پویایی قیمت بیت کوین ایجاد می کند. این وضعیت با افزایش ذخایر بیت کوین در آدرس های انباشت ترکیب می شود و چشم انداز شوک قیمت ناشی از عرضه را برجسته می کند.

هدف DeeStream ایجاد انقلابی در تولید محتوا است

هدف DeeStream با ارائه پرداخت‌های فوری و یک مدل تقسیم درآمد منصفانه، به چالش کشیدن وضعیت موجود و ارائه یک الگوی جدید برای سازندگان و سرمایه‌گذاران، انقلابی در صنعت تولید محتوا است.

DeeStream با نقطه ورود پیش فروش کمتر از 0.046 دلار، یک فرصت سرمایه گذاری فریبنده را ارائه می دهد. اما این فقط جنبه مالی ندارد. DeeStream متعهد به عدالت و حکمرانی شفاف است و تضمین می کند که سازندگان و سرمایه گذاران در هر مرحله احساس قدرت و آگاهی می کنند.

با مراجعه به وب سایت، درباره پیش فروش DeeStream (DST) اطلاعات بیشتری کسب کنیداینجا.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا