اخبار رمز ارز

در اینجا نحوه واکنش BCH Price آمده است

قیمت بیت کوین کش در 3 مارس به اوج سالانه 527 دلار رسید، اما از آن زمان از روند بازار جدا شد و رویداد هاوینگ آتی را به منصه ظهور رساند.

علیرغم روند صعودی بازار کریپتو، قیمت بیت کوین کش (BCH) برای حفظ شتاب صعودی خود در هفته گذشته تلاش کرده است. داده های بازار تاریخی بینش های مهمی را در مورد اینکه چگونه رویداد بعدی نصف شدن بیت کوین کش می تواند بر عملکرد قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد، ارائه می دهد.

ماینرها قبل از نصف شدن وارد ولگردی فروش 1.1 میلیارد دلاری می شوند

بیت کوین کش یک چرخه نصف شدن چهار ساله یا 200000 بلاکی دارد. اولین مورد در 8 آوریل 2020 رخ داد، در حالی که تاریخ مورد انتظار برای رویداد نصف شدن بعدی BCH در بلوک 840000، 4 آوریل 2024 است.

پاداش بلاک فعلی 6.25 BCH است و در حدود 25 روز دیگر به 3.13 BCH کاهش می یابد و این رویداد حیاتی شبکه واکنش های شدیدی را در بین ماینرها برانگیخته است.

استخراج‌کننده IntoTheBlock داده‌ها را ذخیره می‌کند و سکه‌هایی را که در کیف پول‌هایی که توسط ماینرها و استخرهای استخراج شناخته شده کنترل می‌شوند، ارائه می‌کند. این نشان می دهد که تا 26 آوریل 2023، ماینرهای BCH در مجموع 9.2 میلیون BCH موجودی داشتند. اما از مارس 2024، این موجودی ها به تنها 6.65 میلیون BCH کاهش یافته است.

ذخایر ماینرز بیت کوین کش (BCH).
ذخایر ماینرز بیت کوین کش (BCH) | منبع: IntoTheBlock

ماینرها در سال گذشته 2.51 میلیون BCH به ارزش تقریبی 1.1 میلیارد دلار و نزدیک به 30 درصد از سهام خود را فروخته اند. انتظار می‌رود این روند تشدید شود زیرا ماینرهای بیشتری به دنبال پول نقد قیمت‌های بالا قبل از بخشودگی پاداش هستند.

با این حال، داده های تاریخی نشان می دهد که این روند می تواند پس از نصف شدن معکوس شود. در آوریل 2020، ماینرها اندکی پس از نصف شدن دوباره شروع به انباشت ذخایر خود کردند.

با کاهش پاداش‌ها، ماینرهای بی‌سود ممکن است از شبکه بیت‌کوین کش جدا شوند. این می تواند دشواری ماینینگ را کاهش دهد و به صورت پویا درآمد استخراج را برای کسانی که می توانند به بازی ادامه دهند افزایش دهد.

این روند در سال 2020 در شبکه بیت کوین کش مشاهده شد. با فروش ماینرهای غیرسودآور و خروج از شبکه، ماینرهای باقی مانده موجودی ذخیره خود را از 10.8 میلیون در تاریخ نصف شدن 8 آوریل به اوج سالانه 13.5 میلیون در نوامبر 2020 افزایش دادند.

جای تعجب نیست که قیمت BCH نیز افزایش قیمت قابل توجهی را در آن دوره تجربه کرد.

کاهش 20 درصدی قیمت بیت کوین کش فرصت خرید را ارائه می دهد

بیت کوین کش شروع خوبی برای ماه داشت و در 2 مارس به اوج سه ساله 527 دلار رسید. با این حال، از زمانی که شمارش معکوس نصف شدن BCH از مرز 30 روز گذشته است، قیمت BCH از روندهای صعودی بازار ارزهای دیجیتال جدا شده است. در زمان انتشار در 11 مارس وارد یک روند نزولی 20 درصدی به سمت 440 دلار شد.

با این حال، با توجه به داده های تاریخی بازار که در بالا تحلیل شد، این روند نزولی قیمت می تواند فرصت خرید سودآوری را برای معامله گران استراتژیک صعودی ایجاد کند.

اقدام قیمت بیت کوین کش (BCH) پس از رویداد نصف شدن آوریل 2020
اقدام قیمت بیت کوین کش (BCH) پس از رویداد نصف شدن آوریل 2020 | منبع: CoinMarketCap

نمودار بالا نشان می دهد که قیمت BCH روند نزولی مشابهی را قبل از آخرین رویداد نصف شدن در 8 آوریل 2020 نشان داد. با این حال، جالب است که مدت کوتاهی پس از نصف شدن، BCH وارد یک چرخه صعودی شد که شاهد افزایش 480 درصدی قیمت ها در سال آینده بود.

روندهای اخیر داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که دارندگان بلندمدت برای یک چرخه صعودی دیگر پس از نصف شدن بیت‌کوین نقدی قرار گرفته‌اند.

دارندگان بلندمدت بیت کوین کش برای رالی پس از هاوینگ قرار گرفتند

استخراج‌کنندگان بیت‌کوین کش فروش خود را متوقف کردند و ذخایر خود را جمع‌آوری کردند، کمک زیادی به قیمت BCH کرد که عملکرد مثبت پس از نصف شدن را در سال 2020 ارائه کرد. معیار داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که دارندگان بلندمدت BCH اکنون در موقعیت صعودی پس از نصف شدن قرار دارند. رالی نصف شدن

متریک گردش غیرفعال Santiment تعداد سکه‌های معامله شده در یک روز مشخص را که قبلاً برای سه سال یا بیشتر بدون حرکت نگه داشته شده بودند، نظارت می‌کند.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید، سکه های سه ساله در گردش BCH روندی نسبتاً ثابت داشته و در سه ماه گذشته پیک های پایین تری را تشکیل داده اند. آخرین جهش در 9 مارس باعث شد که سرمایه‌گذاران بلندمدت 4208 سکه BCH را که قبلاً برای سه سال یا بیشتر نگهداری می‌شد، 28 درصد کمتر از اوج ماه قبل معامله کردند.

بیت کوین کش (BCH) گردش غیرفعال در مقابل قیمت
بیت کوین کش (BCH) گردش غیرفعال در برابر قیمت | منبع: Santiment

اساساً، عرضه سه ساله بی‌رکود BCH در گردش برای ماه مارس روندی کمتر از اوج‌های ماه قبل دارد و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بلندمدت به طور فزاینده‌ای تمایلی به فروش به عنوان تاریخ نصف شدن 4 آوریل ندارند.

اگر این روند ادامه پیدا کند، سایر سرمایه گذاران استراتژیک نیز می توانند از خوش بینی بلندمدت دارندگان سرنخ بگیرند و تمایلی صعودی به خود بگیرند.

پیش بینی قیمت BCH: اصلاح بیشتر قبل از شکست 750 دلاری؟

بر اساس روند داده‌های تحلیل‌شده در بالا، ماینرهای بیت‌کوین کش در فروش دیوانه‌وار می‌توانند بر قیمت BCH فشار نزولی وارد کنند و به طور بالقوه باعث کاهش قیمت کمتر از 400 دلار قبل از نصف شدن شود.

با این حال، در کوتاه‌مدت، گاو می‌تواند برای حمایت اولیه روی دیوار خرید 410 دلاری حساب کند.

نمودار جهانی ورودی/خروجی IntoTheBlock نشان می‌دهد که 820370 آدرس 2.3 میلیون BCH با حداکثر قیمت 408 دلار به دست آورده‌اند.

با توجه به کاهش فشار فروش از سوی دارندگان بلندمدت. BCH می تواند یک جبهه محکم برای دفاع از سطح حمایت بحرانی ایجاد کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش (BCH).
پیش بینی قیمت بیت کوین کش (BCH) | منبع: IntoTheBlock

برعکس، خرس‌ها می‌توانند در یک چرخه صعودی پس از نصف شدن، مقاومت قابل‌توجهی در 750 دلار افزایش دهند. اما اگر گاوها بتوانند از آن سطح مقاومت کلیدی عبور کنند، حرکت بالای 1000 دلار می تواند در کارت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا