اخبار رمز ارز

دارندگان Chainlink و Polygon به پتانسیل جدید میم کوین کشیده شده اند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

با نشان دادن شاخص های صعودی Chainlink (LINK) و افزایش قیمت Polygon (MATIC)، توجه به پیش فروش امیدوارکننده KangaMoon (KANG) معطوف می شود.

Chainlink (LINK) معیارهای صعودی را در نمودار نشان داده است که می تواند منجر به احساسات صعودی در بازار شود و به طور بالقوه می تواند منجر به صعود بازار بعدی شود. Polygon (MATIC) طی ماه گذشته شاهد افزایش قیمت عمده ای بود که منجر به تنوع بسیاری از معامله گران با ارز دیجیتال شد.

یک سکه میم جدید که در حال افزایش است، KangaMoon (KANG) شاهد افزایش 125 درصدی در مرحله پیش فروش خود و پتانسیل رشد قابل توجهی پس از راه اندازی بود.

26.5 درصد صعود زنجیره ای

Chainlink به ویژه پس از افزایش 26.5 درصدی اخیر در 30 روز گذشته، روند صعودی را در نمودارها نشان می دهد. در طول سال گذشته، کریپتو Chainlink 165.8 درصد افزایش قیمت داشته است. اکنون بسیاری در حال تنوع با آن هستند.

طبق داده های روی نمودار، قیمت Chainlink از 17.80 دلار به 20.33 دلار در هفته گذشته افزایش یافته است. شکستن بالای سد قیمتی 20 دلار بسیار زیاد است و می تواند به سودهای بسیار مهم تری منجر شود.

طبق پیش‌بینی قیمت Chainlink، می‌تواند در سال 2024 با قیمت 32.86 دلار به پایان برسد.

ارزش چند ضلعی به بالای 1 دلار رسید

Polygon با پیروی از الگوی صعودی بیشتر آلتکوین های دیگر، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت Polygon در نمودار ماهانه 25.5٪ افزایش یافته است و به زودی می تواند به ارتفاعات جدیدی برسد.

تنها در هفته گذشته، ارز دیجیتال Polygon از سد قیمت 1 دلار عبور کرد و پشتیبانی جدیدی پیدا کرد. RSI و MACD آن صعودی هستند و پیش بینی می شود که کریپتو می تواند به ارتفاعات جدیدی برسد.

طبق پیش بینی قیمت Polygon، تا پایان سال 2024 می تواند تا 1.67 دلار افزایش یابد.

KangaMoon توسط عناصر اجتماعی تخیلی تقویت شده است

کانگامون (KANG) به زودی شاهد افزایش چشمگیر توجه خواهد بود، زیرا به دنبال چشم انداز پیش فروش صعودی اخیر خود، این ارز دیجیتال هنگام انتقال به مرحله 3 125 درصد افزایش یافت.

هر کسی را قادر می‌سازد به یک اکوسیستم گسترده و جامعه محور بپیوندد و عناصر اجتماعی-Fi را یکپارچه کند.

این پروژه همه علاقه مندان به میم کوین را در یک پلتفرم گرد هم می آورد. دارای یک فروشگاه کالا و توکن های غیر قابل تعویض (NFT) خواهد بود. هر کاربر بر اساس مقداری که به اکوسیستم کمک کرده است، جایزه دریافت خواهد کرد.

در مرحله 1، KANG با 0.005 دلار معامله شد، اما اکنون به 0.1125 دلار رسیده است که منجر به رشد 125 درصدی برای سرمایه گذاران اولیه می شود.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا