اخبار رمز ارز

دارندگان دوج کوین و بیت کوین در حال کاوش در Kelexo

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

علاقه به پیش فروش Kelexo (KLXO) به ویژه در بین دارندگان Dogecoin (DOGE) و بیت کوین (BTC) در حال افزایش است.

Dogecoin غرفه است

دوج کوین یک ارز غیرمتمرکز است که به کاربران خود امکان استفاده رایگان از آن را می دهد.

این شبکه از رمزنگاری برای تضمین امنیت هر تراکنش استفاده می کند و دفتر کل دیجیتال Dogecoin به طور مداوم با موارد جدید به روز می شود.

با این حال، امنیت Kelexo بسیار بهتر است.

به عنوان پاداشی برای حفظ بلاک چین، ماینرها دوج کوین بیشتری دریافت می‌کنند که می‌توانند آزادانه آن را نگه دارند یا با سایر ارزهای دیجیتال معامله کنند.

دوج کوین ذخیره ارزش چندان خوبی نیست، اما می توان از آن برای تراکنش ها و پرداخت ها استفاده کرد. با کاهش 2 درصدی طی 24 ساعت، قیمت ها همچنان راکد هستند.

بیت کوین چالش های خود را دارد

بیت کوین یک ارز مجازی است که می توان از آن برای انجام و دریافت پرداخت استفاده کرد. توسط هیچ شخص ثالثی کنترل نمی شود.

با این حال، فاقد شفافیت و حریم خصوصی نهایی است که Kelexo دارد.

بیت کوین را می توان در چندین صرافی خریداری کرد و به عنوان پرداختی برای اعتبارسنجی تراکنش ها به استخراج کنندگان بلاک چین داده می شود.

متأسفانه تراکنش های بیت کوین کند، گران و ناخوشایند باقی می مانند.

Kelexo می تواند رالی کند

Kelexo بازاری است که ارائه دهندگان وام را به وام گیرندگان متصل می کند.

این یک پلتفرم وام دهی است که در آن کاربران بدون نیاز به واسطه برای تأیید، پردازش و طولانی کردن فرآیند مجوز با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

کاربرانی که می خواهند شروع به وام دادن کنند یا می خواهند وام بگیرند به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که وام های خود را به صورت آنلاین لیست کنند.

به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز، Kelexo به کاربران خود پرداخت وام های آنی را همراه با کمترین هزینه تراکنش های موجود می دهد.

برای پیوستن به Kelexo، کاربران می توانند به سادگی ثبت نام کنند، زیرا نیازی به KYC نیست تا آن را از روش های سنتی وام دادن و وام گرفتن متمایز کند.

یک فرآیند 2 دقیقه ای وجود دارد که وام آنها را به صورت آنلاین لیست می کنند و به سادگی مبلغی را که مایل به پرداخت هستند و سودی که می خواهند دریافت کنند، بیان می کنند.

کاربران به کارت نقدی دسترسی دارند، بنابراین می توانند به راحتی به وجوه موجود در کیف پول Kelexo خود مستقیماً با بازرگانان در سراسر جهان دسترسی داشته باشند.

Kelexo در حال حاضر در مرحله دوم پیش فروش با قیمت 0.028 دلار است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا