اخبار رمز ارز

دارندگان ترون Kelexo را کاوش می کنند، Cardano بهبود می یابد

[ad_1]

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Kelexo (KLXO) به دلیل طراحی و کاربرد آن محبوب است. تحلیلگران انتظار دارند که این توکن در کنار سایر سکه های با ارزش پایین و با کاربرد بالا مانند Cardano (ADA) روند صعودی داشته باشد.

کاردانو بهبود می یابد

کاردانو از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند.

این تیم با دانشگاهیان برتر برای توسعه راه حل های نوآورانه همکاری کرد که توسط همتایان مورد بررسی قرار گرفت و در کنفرانس های بزرگ ارائه شد.

آنها یک نمونه اولیه برای درک شبیه سازی های دنیای واقعی و مسائل پیاده سازی ساختند. این فرآیند به پیاده سازی پیشرفت های تحقیقاتی در موقعیت های فیزیکی کمک می کند.

اگرچه ADA اخیرا سقوط کرده است، اما به تدریج در حال بهبود است.

گسترش Cardano: آیا Kelexo تحت تأثیر قرار می گیرد؟

روند صعودی ADA ممکن است بر KLXO تأثیری نداشته باشد.

کاردانو بر دانشگاهیان، تحقیق و توسعه نوآورانه تمرکز دارد. در همین حال، Kelexo با هدف مقابله با چالش‌های مالی و نقص‌های چارچوب در Defi می‌خواهد.

کارشناسان پیش بینی می کنند که Cardano به یک سیستم مستقل تبدیل می شود و به کاربران اجازه می دهد تا بر توسعه شبکه تأثیر بگذارند.

Kelexo شفاف است، پیشنهادات نقدینگی دارد، از پاداش‌ها پشتیبانی می‌کند و تسهیلاتی را در تامین مالی اعتباری فراهم می‌کند، که سرمایه‌گذاران زیادی را به‌ویژه از Tron (TRX) جذب کرده است. حامیان دسترسی به اعتبار گسترده پلت فرم، الگوریتم های هوش مصنوعی برای بررسی پس زمینه و دسترسی به نقدینگی را ذکر می کنند.

در پیش فروش در حال انجام، KLXO با قیمت 0.022 دلار در دسترس است. این پروژه در مجموع 440 میلیون KLXO عرضه می کند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارسهیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا