اخبار رمز ارز

داده ها نشان می دهد که تنها پنج صرافی ارز دیجیتال 98 درصد از کل حجم تجارت یورو را تشکیل می دهند

[ad_1]

کایکو می‌گوید علیرغم در دسترس بودن بیش از 15 پلتفرم که تجارت یورو با ارز دیجیتال را تسهیل می‌کنند، تنها تعداد کمی از آنها حجم معاملات قابل توجهی را جذب می‌کنند.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال Bitvavo، Kraken، Coinbase، Bitstamp و Binance مجموعاً بر چشم‌انداز حجم معاملات ارزی یورو تسلط دارند و بیش از 98 درصد از کل معاملات را تشکیل می‌دهند.

طبق تحقیقات اخیر Kaiko که با Bitvavo انجام شده است، صرافی کریپتو کراکن در سال 2023 25 میلیارد یورو حجم تجمعی داشته است و پس از آن بایننس که زمانی سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشت. بر اساس این گزارش، صرافی کریپتو Bitvavo، شاهد حجم تجمعی یورو بیش از 34 میلیارد یورو بود که بیش از 50 درصد در دسامبر 2023 را تشکیل می داد.

داده ها نشان می دهد که تنها پنج صرافی ارز دیجیتال 98 درصد از کل حجم تجارت یورو را تشکیل می دهند - 1
حجم تجارت ماهانه یورو | منبع: Kaiko

معامله گران یورو در سال 2023 ترجیح زیادی برای بیت کوین (BTC) نشان دادند که در سه ماهه چهارم سال 2023 دستاوردهای قابل توجهی را تجربه کرد. به گفته تحلیلگران، حجم معاملات بیت کوین در اروپا از 37 میلیارد یورو فراتر رفت و اتریوم (ETH) (15 میلیارد یورو) و XRP را تحت الشعاع قرار داد. (9.5 میلیارد یورو). کایکو می‌گوید 10 دارایی برتر معامله شده در اروپا با روندهای جهانی و ایالات متحده در فعالیت تجاری همسو هستند.

داده ها نشان می دهد که تنها پنج صرافی ارز دیجیتال 98 درصد از کل حجم تجارت یورو را تشکیل می دهند - 2
دارایی های برتر مرتبط با یورو بر اساس حجم معاملات | منبع: Kaiko

تحلیلگران Kaiko می گویند که ارتباط بین مقدار حجم یورو و تعداد جفت های معاملاتی یورویی فهرست شده توسط هر صرافی مشهود است و اشاره می کنند که کراکن و بیتواوو هر دو دارای بیش از 200 جفت یورو هستند و موقعیت خود را با بالاترین ارز یورو تثبیت می کنند. جلد. برعکس، صرافی های جهانی مانند Bitflyer و Bybit بر مناطقی مانند APAC تمرکز می کنند و به چشم انداز متنوع تجارت یورو کمک می کنند.

حتی اگر از نظر تاریخی اروپا در تجارت و سرمایه گذاری کریپتو از ایالات متحده و APAC عقب مانده است، این روند در سال 2024 “برای معکوس شدن” پیش می رود زیرا منطقه شاهد افزایش صرافی های ایجاد دفاتر مرکزی است که توسط یک رژیم نظارتی به خوبی تعریف شده، Kaiko تقویت شده است. نتیجه می گیرد.

ما را در Google News دنبال کنید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا