اخبار رمز ارز

حکم قاضی به نفع Riot در پرونده علیه مقامات انرژی است

Riot Platforms و شورای بلاک چین تگزاس (TBC) در شکایت خود علیه چندین مقام انرژی ایالات متحده از جمله وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) حکم مساعدی را به دست آورده اند.

بر اساس یک پرونده به تاریخ 22 فوریه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه غربی تگزاس، Riot و TBC با موفقیت قاضی منطقه را متقاعد کردند که بدون دستور منع موقت (TRO) برای توقف جمع آوری اطلاعات بیشتر، آسیب فوری رخ خواهد داد.

در 25 فوریه، دادگاه به یک TRO اجازه داد تا اداره اطلاعات انرژی (EIA) – که بخشی از DOE است – از وادار کردن استخراج‌کنندگان رمزارز برای شرکت در یک نظرسنجی و به اشتراک‌گذاری داده‌های جمع‌آوری‌شده جلوگیری کند.

TRO EIA و همچنین دفتر مدیریت و بودجه (OMB) را از الزام استخراج‌کنندگان رمزارز به پاسخگویی به نظرسنجی و به اشتراک گذاشتن هرگونه داده‌ای که قبلاً جمع‌آوری شده است، منع می‌کند.

TBC و Riot Platforms استدلال کردند که خسارات بالقوه شامل هزینه های غیرقابل جبران تبعیت، تهدید قابل اعتماد برای پیگرد قانونی و افشای اطلاعات اختصاصی است.

تصمیم دادگاه بر اساس شواهد ارائه شده توسط شاکیان بود که نشان دهنده خسارات احتمالی مانند هزینه های غیرقابل جبران انطباق، تهدید به پیگرد قانونی برای عدم انطباق و خطرات افشای اطلاعات اختصاصی بود.

همانطور که قبلاً توسط کریپتوفارسگزارش شده بود، Riot Platforms مجموع درآمد ۲۸۱ میلیون دلاری، استخراج ۶۶۲۶ بیت کوین و جمع آوری ۷۱ میلیون دلار اعتبار برق در سال ۲۰۲۳ را جشن گرفت.

بخش استخراج بیت کوین شاهد رشد چشمگیری است

در سال 2023، بخش عمومی استخراج بیت کوین، 1.63 میلیارد دلار از سهام خود را از طریق فروش عمومی افزایش داد، ترازنامه خود را محکم کرد و بدهی را حذف کرد.

در همین حال، افزایش تقاضای برق نشان‌دهنده بازگشت قیمت بیت‌کوین از 16611 دلار در 1 ژانویه به بالای 44000 دلار در 20 دسامبر است که منجر به نگرانی‌هایی در مورد تأثیر صنعت بر محیط‌زیست می‌شود.

در اخبار دیگر، Riot Platforms با به دست آوردن 18 EH/s هش ریت از MicroBT و تضمین یک قرارداد تامین بلند مدت، حرکت قابل توجهی در بخش استخراج بیت کوین انجام داد. این خرید شامل خرید 66560 ماینر آخرین نسل بیت کوین است که به سفارش قبلی 33280 ماینر اضافه می شود.

کل مبلغ این معامله 290.5 میلیون دلار است که هدف آن افزایش ظرفیت استخراج Riot به بیش از 38 EH/s تا نیمه دوم سال 2025 است.

این خرید شامل ماینرهای مدل M66S MicroBT است که در ایالات متحده برای خنک کننده غوطه ور ساخته شده اند. Riot همچنین گزینه هایی برای خرید تا 265000 ماینر اضافی دارد که به طور بالقوه ظرفیت خود ماینینگ خود را به بیش از 100 EH/s افزایش می دهد.

این حرکت استراتژیک با هدف Riot برای تبدیل شدن به یک پلتفرم زیرساختی پیشرو مبتنی بر بیت کوین مطابقت دارد.

توافق با MicroBT نشان دهنده تعهد Riot به رشد نرخ هش و توسعه عملیاتی است و نشان دهنده مشارکت قوی بین دو شرکت است.

در 24 فوریه، پس از شکایت گروه های استخراج بیت کوین از دولت بایدن به دلیل تقاضای داده های مصرف انرژی، وزارت دفاع ایالات متحده موافقت کرد که به طور موقت بررسی اضطراری مصرف انرژی توسط ماینرهای ارزهای دیجیتال را تعلیق کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا