اخبار رمز ارز

حرکت پیش فروش Borroe Finance نهنگ های BNB و Tron را جذب می کند

Borroe Finance (ROE) با جمع آوری بیش از 3.46 میلیون دلار به پایان پیش فروش نزدیک می شود. دارندگان بایننس کوین (BNB) و TRON (TRX) به دلیل آینده نامشخص آن در لبه بالایی قرار دارند.

Borroe Finance در حال تغییر بودجه web3

Borroe Finance با راه‌حل‌های نوآورانه تأمین مالی Web3، سر و صدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. Borroe Finance در حال حاضر در آخرین مرحله پیش فروش است و آنها تاکنون بیش از 3.46 میلیون دلار با فروش بیش از 270 میلیون توکن به دست آورده اند.

در مرحله 5 پیش فروش، ROE با قیمت 0.02 دلار در دسترس است. تنها حدود 165 میلیون دلار توکن ROE برای فروش باقی مانده است. پس از پایان پیش فروش، ROE در یک DEX (صرافی غیرمتمرکز) با قیمت 0.025 دلار فهرست می شود. این 25 درصد سود برای سرمایه گذاران مرحله آخر فراهم می کند.

حالت منحصربه‌فرد Borroe Finance به کسب‌وکارها راهی سریع برای جمع‌آوری پول نقد از طریق ضرب و فروش NFT‌هایی که درآمد مبلمان را نشان می‌دهند، ارائه می‌کند. Borroe Finance از ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوشمند و ارزیابی ریسک مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساده‌سازی جمع‌آوری سرمایه استفاده می‌کند.

Borroe Finance کسب‌وکارهای Web3 را به یک جامعه جهانی متصل می‌کند، جایی که می‌توانند جریان‌های درآمد خود را بفروشند و فورا بودجه دریافت کنند. این شرکت دارای ساختار مالیاتی 3 درصدی در معاملات خرید و فروش است. توکن‌های حاکمیتی Borroe Finance-ROE-به دارندگان مزایای مختلفی از جمله اطلاعیه‌های اولویت‌دار، هزینه‌های تخفیف‌خورده و غیره ارائه می‌دهند.

آکادمی بایننس و زنجیره BNB دوره رایگان توسعه دهندگان را راه اندازی کردند

زنجیره BNB با همکاری آکادمی بایننس یک دوره آنلاین رایگان با عنوان 'تخصص توسعه دهندگان زنجیره ای BNB' معرفی کرده است. هدف این دوره پوشش دادن اصول اولیه مباحث بلاک چین و کمک به توسعه دهندگان موجود dApp (برنامه غیرمتمرکز) است.

علاوه بر این، BNB روند صعودی را تجربه می کند و در اواخر مارس حدود 590 دلار معامله می شود. BNB یکی از 5 ارز دیجیتال برتر با ارزش بازار کریپتو 88 میلیارد دلار است. BNB دارای پایه پشتیبانی قوی در 450 دلار است.

تحلیلگران می گویند که حرکت صعودی BNB ادامه خواهد داشت و تا اواسط سال 2024 حدود 750 دلار معامله خواهد شد. RSI در 64 نیز نشان دهنده علاقه شدید خرید به BNB است. شاخص های فنی نیز موج صعودی فزاینده ای را در BNB نشان می دهد.

بایننس پشتیبانی USDC را در Tron متوقف می کند

از 5 آوریل، بایننس پشتیبانی از سپرده ها و برداشت های USDC مبتنی بر TRON-TRC-20 را متوقف خواهد کرد. این تصمیم بایننس به دنبال اعلام Circle مبنی بر توقف USDC در شبکه TRON است.

در اواخر ماه مارس، TRX حدود 0.12 دلار با نوسانات جزئی معامله شد. کارشناسان می گویند تحلیل TRON یک روند صعودی قوی را برای TRX نشان می دهد. MAs در 0.11 دلار و RSI در 41، حرکت صعودی را برای TRX تقویت می کنند.

TRX برای مدت طولانی در محدوده 0.10 تا 0.13 دلار تثبیت شده است. تحلیلگران می گویند TRX مقاومت بسیار بالایی در 0.13 دلار دارد. اگر TRX از سطح مقاومت بالاتر رود، تا اواسط سال 2024 حدود 0.15 دلار معامله می شود.

با این حال، اگر TRX به زیر سطح پشتیبانی 0.10 دلار سقوط کند، می تواند حدود 0.08 دلار معامله شود. دارندگان TRX نگران این وضعیت هستند. بنابراین، سرمایه‌گذاران TRX به دنبال پروژه‌های ICO بلاک چین بهتری مانند ROE برای سرمایه‌گذاری هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت پیش فروش Borroe Finance (ROE) مراجعه کنید یا از طریق تلگرام به انجمن بپیوندید | توییتر

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا