اخبار رمز ارز

حجم معاملات Slerf در روز اول عرضه از 2 میلیارد دلار گذشت

حجم معاملات مم کوین Slerf مبتنی بر Solana از مرز 2 میلیارد دلار عبور کرد.

به گفته CoinGecko، SLERF که برای مدت کمی بیش از 24 ساعت فعال است، به ارزش بازار صدها میلیارد دلار رسیده است که به 650 میلیون دلار و حجم معاملات به 2.7 میلیارد دلار رسیده است. SLERF هنگام نوشتن نزدیک به 0.85 دلار معامله می شود، با 108٪ افزایش در 24 ساعت گذشته.

حجم معاملات Slerf در روز اول عرضه از 2 میلیارد دلار گذشت - 1

نهنگ های توکن جدید نیز فعالانه تراکنش می کردند. بزرگترین خریدار SLERF تمام 46742 Solana (SOL) را به صرافی Binance واریز کرد. بر اساس داده های Lookonchain، یک نهنگ ناشناس 35953 SOL برای خرید 8.2 میلیون SLERF هزینه کرد.

با این حال، برخی از سرمایه گذاران مبالغ قابل توجهی را در سرمایه گذاری در SLERF از دست داده اند. یک کاربر با خرید یک توکن جدید 564000 دلار از دست داد.

عملکرد توکن پس از انتشار اخباری مبنی بر سوزاندن توکن های در نظر گرفته شده برای airdrop توسط توسعه دهنده SLERF شروع به افزایش کرد و شرکت کنندگان پیش فروش را از پاداش محروم کرد. تیم پروژه اظهار داشت که نمی توانند وجوه را به سرمایه گذاران برگردانند. متعاقباً، این دارایی در Bitget، BingX، MEXC، HTX و سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست شد.

بعداً، تیم Slerf یک جمع‌آوری کمک مالی برای جبران خسارت شرکت‌کنندگان پیش‌فروش افتتاح کرد و برخی از صرافی‌های رمزنگاری که قبلاً ذکر شد به این طرح پیوستند. طبق گفته SolScan، جمع آوری کمک های مالی تقریباً 3000 SOL به ارزش 535 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا