اخبار رمز ارز

جی پی مورگان می گوید کمتر از 8 درصد از معامله گران نهادی به بلاک چین اعتقاد دارند

[ad_1]

نظرسنجی اخیر جی‌پی مورگان نشان می‌دهد که بلاک چین در حال از دست دادن حرکت خود است، زیرا معامله‌گران نهادی بیشتری اعتقاد خود را به این فناوری از دست می‌دهند.

بر اساس نظرسنجی اخیر که توسط JPMorgan در میان بیش از 4000 معامله‌گر سازمانی انجام شد، می‌توان یک تغییر هشداردهنده در اعتماد را مشاهده کرد، زیرا تنها 7 درصد از پاسخ‌دهندگان به فناوری بلاک چین به عنوان یک دارایی احتمالی در سه سال آینده اعتماد دارند.

این رقم نسبت به سال 2022 که 25 درصد از پاسخ دهندگان بلاک چین را یک فناوری امیدوارکننده می دانستند، 72 درصد کاهش قابل توجهی را نشان می دهد. با وجود این کاهش، فناوری بلاک چین همچنان از نظر چشم انداز، پس از ادغام API (13٪) و هوش مصنوعی / یادگیری ماشین (61٪) جایگاه سوم را از نظر چشم انداز دارد.

JPMorgan می گوید کمتر از 8 درصد از معامله گران نهادی به بلاک چین اعتقاد دارند - 1
نظرسنجی جی پی مورگان در مورد بلاک چین و رمزارز | منبع: جی پی مورگان

در مورد کریپتو، این نظرسنجی نشان داد که 78٪ از پاسخ دهندگان هیچ برنامه ای برای تجارت دارایی های دیجیتال ندارند، در حالی که 9٪ گفتند که قبلاً در تجارت کریپتو مشغول هستند. علاوه بر این، 12 درصد از پاسخ دهندگان به فکر ورود به بازار کریپتو در پنج سال آینده هستند.

همانطور که گلکسی دیجیتال در سه ماهه سوم 2023 گزارش داد، به نظر می رسد که پایین ترین نقطه در نظر گرفته نشده است. هم تعداد معاملات انجام شده و هم کل سرمایه سرمایه گذاری شده، پایین ترین ارقام را برای بلاک چین و کریپتو از سه ماهه چهارم 2020 نشان می دهد. تحلیلگران Galaxy Digital خاطرنشان می کنند که محیط جذب سرمایه خطرپذیر بسیار چالش برانگیز است، اما “ممکن است در حال بهبود باشد.”

از سه ماهه سوم 2023، بازار شاهد جذب 1 میلیارد دلاری توسط سرمایه گذاران خطرپذیر بود که اولین افزایش از زمان شروع کاهش در سه ماهه سوم 2022 بود. علاوه بر این، راه اندازی صندوق های جدید از 12 در سه ماهه دوم به 15 افزایش یافت. با این حال، طبق وبلاگ تحقیقاتی این شرکت، اندازه متوسط ​​و متوسط ​​وجوه به طور قابل توجهی از بالاترین میزان خود در طول آخرین دوره صعودی کاهش یافته است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا