اخبار رمز ارز

جنسیس به دادگاه اجازه داد تا 1.6 میلیارد دلار سهام Grayscale GBTC را بفروشد

GBTC Grayscale ممکن است به دنبال صدور حکم در مورد ورشکستگی جنسیس در 14 فوریه، فشار فروش و خروجی جدیدی را تجربه کند.

قاضی ورشکستگی ایالات متحده، شان لین، حکم داد که جنسیس، شرکت تابعه گروه ارز دیجیتال (DCG) برای تخلیه سهام از محصولات کریپتو Grayscale، از جمله بیت کوین ETF GBTC تبدیل شده، Ethereum Trust (ETHE) و Ethereum Classic Trust (ETCG) تایید شده است.

رای قاضی لین به وام دهنده منحل شده اجازه می دهد تا 35 میلیون سهام GBTC به ارزش حدود 1.6 میلیارد دلار را نقد کند. هر سهم در زمان صدور حکم حدود 46 دلار معامله شد. وام دهنده ورشکسته همچنین می تواند 182 میلیون دلار در ETHE و 3 میلیون دلار در ETCG بفروشد.

بخشی از این حکم همچنین به جنسیس اجازه می‌دهد تا با یک دلال انتخابی خود برای فروش ارتباط برقرار کند. این شرکت گزینه هایی برای نقدینگی بیت کوین یا تبدیل به پول نقد دارد. هیچ مهلت یا چارچوب زمانی برای این فرآیند تعیین نشده است.

علاوه بر این، قاضی لین شرکت مادر، DCG را از مشاوره منع کرد. قاضی لین گفت: نمی توان انتظار داشت که DCG نظرات بی طرفانه ای در مورد سهام GBTC ارائه دهد. با این حال، دادگاه هیچ تقصیری در مورد درخواست شرکت بری سیلبرت به دلیل منافع آشکار آن پیدا نکرد.

این پس از آن صورت می گیرد که یک قاضی در مورد تغییر مالکیت DCG در بحبوحه مراحل ورشکستگی حکم داد.

پیدایش دعواها را حل و فصل می کند

طبق گزارش‌ها، وام‌دهنده کریپتو محاصره شده، دعاوی خود را در دو ماه اول سال حل و فصل کرده است.

مدت کوتاهی پس از دریافت 700 میلیون دلار وام کوتاه مدت از DCG، جنسیس با دپارتمان خدمات مالی نیویورک به توافق رسید و شرکت را 8 میلیون دلار جریمه کرد و BitLicense آن را پس گرفت. این مجوز به عملیات تجاری با دولت اجازه می داد. وام دهنده همچنین با 21 میلیون دلار تسویه حساب با SEC ایالات متحده در دعوی قضایی مربوط به Gemini Earn موافقت کرد.

یک دعوای بزرگ با لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک همچنان در جریان است. این شکایت حاکی از کلاهبرداری پیچیده توسط Genesis، Gemini، DCG و شرکت های وابسته به آن قبل از سرایت کریپتو در سال 2022 است. بر اساس پرونده های اخیر، جیمز در ابتدا از این نهادها برای یک میلیارد دلار شکایت کرد، اما این رقم به 3 میلیارد دلار افزایش یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا