اخبار رمز ارز

هکر Prisma Finance پس از نقض 11 میلیون دلاری خواستار عذرخواهی شد

هکر کلاه سفید پشت سوء استفاده Prisma Finance درخواست کنفرانس مطبوعاتی کرد و هویت آنها را تأیید کرد.

این درخواست پس از آن صورت گرفت که هکر به دلیل ارسال 1840 ETH (تقریباً 6.5 میلیون دلار) از طریق Tornado Cash مورد انتقاد قرار گرفت. این تاکتیک معمولا در حملات مخرب به جای عملیات کلاه سفید استفاده می شود.

علیرغم استفاده از تورنادو کش برای شستشوی وجوه، این فرد اصرار داشت که اقدامات آنها برای افشای آسیب‌پذیری‌ها انجام می‌شود و تیم Prisma Finance را به چالش می‌کشد تا نظارت خود را به طور علنی تأیید کند.

هکر امروز در جدیدترین پیام زنجیره‌ای خود از تیم Prisma Finance خواست تا هویت واقعی خود را در یک کنفرانس آنلاین زنده نشان دهند و برای کاربران و سرمایه‌گذاران «عذرخواهی کنند».

هکر Prisma Finance خواستار کنفرانس زنده و عذرخواهی پس از 11 میلیون دلار نقض شد - 1
پیام زنجیره ای از هکر | منبع: Etherscan

این هکر همچنین بر Prisma Finance اصرار داشت که هیچ تقصیری از جانب او اعتراف نکرده و خواستار تغییر زبان متهم در ارتباطات خود در عرض 12 ساعت شد.

در حالی که این پلتفرم به طور مداوم در تلاش برای مذاکره بر سر بازگرداندن وجوه دزدیده شده است، هکر اشاره کرد که تمام مذاکرات تنها پس از کنفرانس آنلاین انجام می شود.

پروتکل استیبل کوین Prisma Finance در اوایل این هفته نقض شد و باعث شد این پلتفرم تقریباً 11.6 میلیون دلار از دست بدهد. مهاجم وجوهی را از FixedFloat دریافت کرد و به سرعت یک قرارداد مخرب را برای شروع نقض مستقر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا