اخبار رمز ارز

توکن PORK به سودهای بزرگ برای یک معامله گر تبدیل می شود

[ad_1]

یک معامله گر موفق شد پنج اتریوم (ETH) را به 3.3 میلیون دلار خرید و فروش توکن PORK تبدیل کند.

در جدیدترین نمایش هوش تجاری، یکی از شرکت‌کنندگان باهوش بازار یک مانور مالی خیره‌کننده را اجرا کرده است که تنها پنج اتریوم را به ارزش تقریبی 12000 دلار به ثروت خیره‌کننده 3.3 میلیون دلار در مدت تنها سه روز تبدیل کرده است.

تحلیلگران Lookonchain از نزدیک بازی استراتژیک این معامله گر را دنبال کردند و خاطرنشان کردند که این سود بادآورده از طریق سرمایه گذاری به موقع در ارز دیجیتال PepeFork (PORK) تازه راه اندازی شده به دست آمده است.

جزئیات به دست آمده از Lookonchain نشان می دهد که حمله معامله گر به بازار PepeFork تنها هفت دقیقه پس از عرضه سکه در 1 فوریه آغاز شد. سرمایه گذار با سرمایه گذاری از فرصت معاملاتی نوپا، دارایی های ETH را به 9.5 تریلیون توکن PORK تبدیل کرد.

معامله‌گر سپس 6.3 تریلیون سکه را دوباره به اتریوم فروخت و 329 توکن ETH به ارزش 765000 دلار را به دست آورد. پس از معامله، 3.2 تریلیون PORK به ارزش تقریبی 2.55 میلیون دلار برای معامله گر باقی ماند.

چندین نفر از پیروان Lookonchain حدس می زنند که یک شخص داخلی پشت معاملات موفق است. از زمان نگارش، گوشت خوک در Uniswap و MEXC در دسترس است.

خرید مم کوین در شروع معامله و سپس کسب سود، تاکتیک محبوبی است که توسط بسیاری از شرکت کنندگان در جامعه کریپتو استفاده می شود، البته با ریسک بالا و پاداش بالا. در اوایل سال جاری، یک معامله گر ناشناس با استفاده از هزاران آدرس کیف پول سولانا، 1.1 میلیون دلار سکه JUP به دست آورد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا