اخبار رمز ارز

توکن ونوم در بحبوحه راه‌اندازی شبکه اصلی و فهرست صرافی 30 درصد افزایش یافت

توکن ونوم، ارز دیجیتال بومی شبکه غیرمتمرکز بنیاد ونوم، طی 24 ساعت گذشته 30 درصد افزایش قیمت داشته است.

طبق آخرین گزارش ها، این توکن با قیمت 0.7311 دلار و حجم معاملات 60.3 میلیون دلار معامله می شود.

توکن ونوم در بحبوحه راه‌اندازی شبکه اصلی و فهرست تبادل 30 درصد افزایش یافت - 1
نمودار قیمت 24 ساعته VENOM | منبع: CoinMarketCap

افزایش اخیر در ارزش بازار VENOM مستقیماً با راه اندازی شبکه اصلی آن در 28 مارس، همراه با رویداد airdrop توکن VENOM مرتبط است.

ونوم به‌عنوان یک بلاک چین لایه 1 که از بازار جهانی ابوظبی (ADGM) سرچشمه می‌گیرد، فعالیت می‌کند که با فناوری بلاک چین ناهمزمان Layer-0 متمایز است.

این شامل یک معماری شبکه مش منحصر به فرد است که برای مقیاس پذیری و کارایی طراحی شده است، با هدف تسهیل پذیرش بلاک چین در بخش های مختلف. آنها شامل ابتکارات دولتی برای استیبل کوین ها، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، دارایی های دنیای واقعی (مانند اعتبارات کربن)، و برنامه های کاربردی در پرداخت ها و تامین مالی تجارت می شوند.

اکوسیستم Venom در حال حاضر مشغول فعالیت است و میزبان تقریباً 150 پروژه در حال توسعه و 25 برنامه غیرمتمرکز (dApps) در Testnet خود است.

پذیرش بلاک چین توسط فناوری شبکه مش آن پشتیبانی می شود که ارتباطات بین زنجیره ای ایمن را ترویج می کند. این یکپارچه سازی و استقرار یکپارچه بلاک چین ها توسط کشورها و موسسات مستقل را با هدف دستیابی به پذیرش انبوه از طریق شبکه های امن و غیرمتمرکز تسهیل می کند.

علاوه بر این، افزایش قیمت همزمان با فهرست اخیر توکن VENOM در پلت فرم معاملات نقطه ای صرافی KuCoin مستقر در سیشل است.

برای جشن گرفتن این لیست، بنیاد Venom اعلام کرده است که 800 توکن VENOM به 500 آدرس انتخاب شده از کیف پول KuCoin ارسال می شود.

این توسعه به دنبال اعلام قبلی صرافی جهانی ارزهای دیجیتال OKX است که VENOM را در پلتفرم معاملات آتی خود در 26 مارس فهرست کرده بود و بر حضور رو به گسترش این توکن در بازار تأکید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا