اخبار رمز ارز

توکن های Reddit قبل از IPO بیش از 15 درصد افزایش یافتند

دو ارز دیجیتال وابسته به جوامع ردیت در 24 ساعت بیش از 15 درصد افزایش یافتند.

زمانی که پلتفرم رسانه اجتماعی عرضه اولیه عمومی مورد انتظار خود (IPO) را راه اندازی کرد، سرمایه گذاران روی Donut (DONUT) و Moons (MOONS) گمانه زنی کردند که باعث شد توکن ها در 21 مارس شاهد افزایش دو رقمی قیمت باشند.

DONUT یک توکن ERC-20 است که در Ethereum (ETH) توسط انجمن ethtrader صادر شده است. شرکت کنندگان کریپتو را به عنوان پاداش ماهانه برای مشارکت در جامعه دریافت می کنند. واجد شرایط بودن بستگی به رای موافق جمع آوری شده توسط محتوای منتشر شده دارد. به ازای CoinMarketCap، این توکن در اخبار IPO Reddit بیش از 28 درصد افزایش یافت.

توکن‌های Reddit قبل از IPO - 1 بیش از 15 درصد افزایش یافتند
نمودار روزانه DONUT | منبع: CoinMarketCap

ادمین‌های بزرگ‌ترین انجمن رمزنگاری Reddit، CryptoCurrency، توکن‌های MOONS را برای ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر در بین اعضا ایجاد کردند. این توکن نیز هر ماه با توجه به امتیازات کارما که توسط کاربران جمع‌آوری می‌شود، توزیع می‌شود. MONS در طول 24 ساعت حداقل 18 درصد افزایش یافت.

توکن های Reddit قبل از IPO - 2 بیش از 15 درصد افزایش یافتند
نمودار روزانه MOONS | منبع: CoinMarketCap

Reddit IPO فعال می شود

به گزارش رویترز، IPO به دلیل اشتراک بیش از حد، 38 درصد بالاتر از قیمت مورد انتظار 34 دلار برای هر سهم راه اندازی شد که نشان دهنده تقاضا برای سهام این شبکه اجتماعی است.

ماه گذشته، کریپتوفارسگزارش داد که این شرکت ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین (BTC)، اتر و Polygon (MATIC) را در ترازنامه خود نگهداری می کند. این دارایی ها در یک بایگانی IPO در 22 فوریه در SEC ایالات متحده افشا شد.

Reddit گفت که این توکن‌ها را با ذخایر نقدی اضافی برای آزمایش فناوری بلاک چین و رمزنگاری به دست آورده است. این شرکت همچنین گفت که ETH و MATIC به طور خاص برای تسویه برخی از مخارج کالا و خدمات خریداری شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا