اخبار رمز ارز

توسعه دهندگان Ripple به‌روزرسانی‌هایی را پس از تأیید اخیر XRPL AMM پیشنهاد می‌کنند

[ad_1]

پس از تصویب اصلاحیه XLS-30D در 31 ژانویه، که ویژگی Automated Market Maker (AMM) را به XRP Ledger (XRPL) معرفی کرد، تیم توسعه ریپل به بررسی و پیشنهاد به‌روزرسانی‌های حیاتی با هدف اصلاح این قابلیت جدید اضافه شده است. .

ضرورت این به‌روزرسانی‌ها از یک عارضه فنی که در طول آزمایش‌های یکپارچه‌سازی کامل کشف شد، پدیدار شد. مشخص شد که تراکنش‌های AMM ممکن است با تاخیر مواجه شوند اگر کارمزد معاملاتی زیر حداقل آستانه 0.01 درصد قرار گیرد. این موضوع خاص می تواند مانع از اجرای فوری تراکنش ها در همان چرخه دفتر کل پس از ایجاد AMM شود، به خصوص زمانی که کارمزد معاملات کمتر از حد اعلام شده باشد.

در پاسخ، توسعه‌دهندگان مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را طراحی کرده‌اند که برای شناسایی دقیق فیلدهای پیش‌فرض توسط اشیاء داخلی AMM طراحی شده‌اند. هدف از این حرکت استراتژیک، دور زدن تاخیرها با حصول اطمینان از اینکه تراکنش‌ها می‌توانند بدون وقفه انجام شوند، کارایی و قابلیت اطمینان AMM را تقویت می‌کند. چنین معیاری برای حفظ عملیات بدون درز در سراسر AMM حیاتی است و اطمینان حاصل می کند که تحت هر شرایطی بهینه عمل می کند.

فشار برای این پیشرفت‌های فنی نشان‌دهنده تعهد مداوم ریپل برای تقویت اکوسیستم XRPL است، با تمرکز بر اطمینان از اینکه همه ویژگی‌ها، از جمله AMM، در بهترین حالت خود عمل می‌کنند.

این ابتکار به دنبال ویژگی AMM است دریافت حمایت گسترده در مرحله تأیید آن، دستیابی به اجماع 80 درصدی بین اعتبار سنجی‌های لیست گره منحصر به فرد غیرمتمرکز (dUNL). از 35 تایید کننده، 30 مورد حمایت خود را از این اصلاحیه حمایت کردند، که نشان دهنده اعتقاد قوی در جامعه و در میان بازیگران کلیدی صنعت به مزایای بالقوه AMM است. تأییدیه های قابل توجهی از سوی نهادهای برجسته ای مانند Ripple، Bithomp، و Alloy Networks، یک اعتبارسنجی XRPL، به دست آمد.

با به‌روزرسانی‌های فنی که قرار است در 14 فوریه اجرا شوند، انتظارات در جامعه XRPL در حال افزایش است.

در میان پس‌زمینه تلاش‌های مداوم ریپل برای ارتقای XRP Ledger و ویژگی‌های آن، یک حادثه امنیتی بزرگ مربوط به یکی از بنیانگذاران کریس لارسن فاش شد.

ریچارد تنگ، مدیر عامل Binance، در تاریخ 2 فوریه در X به اشتراک گذاشت که صرافی بلافاصله آدرس هکری را که کیف پول شخصی لارسن را هدف قرار داده بود مسدود کرده است. تنگ همکاری سریع و موثر بین تیم ریپل و تحلیلگر بلاک چین ZachXBT در پاسخ به این سرقت سایبری را تایید کرد.



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا