اخبار رمز ارز

توسعه دهندگان تحت حمایت Shiba Inu اولین پل دفی را راه اندازی کردند که 3 بلاک چین اصلی را به هم متصل می کند

تیم پشتیبان توکن Shiba Inu Sharbi پل جدیدی را برای انتقال نقدینگی و ارزهای دیجیتال بین Shibarium و بلاک چین‌های بزرگ اعلام کرد.

توسعه دهندگان Sharbi FETCH را در 14 فوریه معرفی کردند، یک راه حل پل چند زنجیره ای که اتریوم و شبکه لایه 2 Arbitrum را به Shibarium متصل می کند، یک زنجیره مقیاس بندی لایه 2 در مرکز اکوسیستم Shiba Inu.

بلاک چین ها معمولاً مستقل هستند و ارزهای صادر شده در این شبکه های غیرمتمرکز را از انتقال به زنجیره های دیگر محدود می کنند. توسعه دهندگان برای مقابله با این مشکل پل های دفی ایجاد کردند که به شرکت کنندگان اجازه می دهد توکن ها را بین بلاک چین ها منتقل کنند.

FETCH چند هفته پس از اینکه شربی یک سال مشارکت در جامعه شیبا را جشن گرفت، اعلام شد. راه حل با استفاده از solidity، یک زبان برنامه نویسی محبوب defi ساخته شده است. توسعه دهندگان Sharbi گفتند FETCH زمان پل زدن خارج از زنجیره را از نزدیک به یک هفته به کمتر از 30 ثانیه کاهش می دهد.

سرمایه‌گذاران وقتی فرصتی را تشخیص می‌دهند، ناامیدی ناشی از دست بسته بودن را درک می‌کنند، اما نمی‌توانند به اندازه کافی سریع به وجوه خود دسترسی پیدا کنند تا از آن سرمایه‌گذاری کنند. FETCH واقعاً برای اکوسیستم شیباریوم متحول خواهد بود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در چند ثانیه، نه چند روز، بین زنجیره‌ها پل بزنند.

اندرو روزموند، عضو اصلی تیم شربی

روزموند اضافه کرد که FETCH ماه‌ها قبل از راه‌اندازی به عنوان اولین پل چند زنجیره‌ای برای دسترسی کاربران شیباریوم به سایر بلاک چین‌ها در حال توسعه بود. یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) آماده رای دادن به توکن های پشتیبانی شده توسط FETCH است. این شامل SHARBI و BONE و همچنین سایر مواردی است که DAO تصمیم گرفته است.

شیباریوم و شیبا اینو چیست؟

Shibarium یک زنجیره مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم است که در آگوست سال گذشته توسط سازندگان Shiba Inu به عنوان بخشی از یک استراتژی توسعه راه‌اندازی شد. این پلتفرم در طول راه اندازی اولیه خود با مشکلاتی روبرو شد اما بهبود یافت و مدت کوتاهی پس از راه اندازی مجدد به ۱۰۰۰۰۰ کیف پول رسید.

طبق Shibariumscan، این شبکه بیش از 349 میلیون تراکنش را از 1.3 میلیون آدرس کیف پول در 3 میلیون بلاک پردازش کرده است.

بیش از 8900 توکن و 15000 قرارداد هوشمند در شیباریوم اجرا می شود. Shiba Inu (SHIB) دومین memecoin بزرگ پس از Dogecoin (DOGE) است که ارزش بازار آن 5 میلیارد دلار به ازای هر CoinGecko است.

توسعه دهندگان تحت حمایت Shiba Inu اولین پل دفی را راه اندازی کردند که 3 بلاک چین اصلی را به هم متصل می کند - 1
5 ممکوین برتر | منبع: CoinGecko

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا