تحلیل و بررسی رمز ارزها

تحلیل روز بیت کوین اتریوم و ریپل چهارشنبه 4 اسفند

تحلیل روز بیت کوین اتریوم و ریپل چهارشنبه 4 اسفند ؛ گاوها در تلاش برای بازگرداندن برخی از موقعیت ها هستند. با این حال، بیشتر کوین ها همچنان در حال سقوط هستند. اما LUNA از این قاعده مستثنی است و از دیروز 6 درصد افزایش یافته است.

تحلیل روز بیت کوین، اتریوم و ریپل

تحلیل روز بیت کوین اتریوم و ریپل چهارشنبه 4 اسفند

BTC/USD

دیروز رشد قیمت بیت کوین (BTC) در حدود 39400 دلار متوقف شد. خریداران نتوانستند حرکت صعودی بیشتری ایجاد کنند و این ارز شروع به کاهش کرد.

اما بعد این اتفاق فروشندگان سطح 37150 دلار را آزمایش کردند. تلاش خریداران برای برگرداندن شاه ارز از این سطح حمایت ناموفق بود و قیمت بیت کوین یک شبه از حمایت عبور کرد و به پایین‌ترین نقطه فوریه ادامه داد.

حداقل حمایت فوریه تا این جای ماه 36،270 دلار بوده اما در آینده ی نزدیک می توان انتظار حداقل سطح حمایت 36000دلار را داشت.

ETH/USD

دیروز، خریداران این ارز را به منطقه قیمت متوسط بازگرداندند، اما با وجود تلاش‌های گاوها، قیمت اتریوم (ETH) نتوانست EMA55 دو ساعته را آزمایش کند.

در بخشی از روز برتری خرس ها بسیار زیاد بود و قیمت اتریوم از حمایت 2600 دلاری عبور کرد. امروز ، پایین ترین قیمت داخلی 2500 دلار تعیین شد.

اگر فشار فروش امروز تشدید شود، خرس‌ها ممکن است بتوانند قیمت حداقل ماهانه حدود 2450 دلار را افزایش دهند.

XRP/USD

دیروز، قیمت XRP به تلاش های ناموفق برای شکستن مقاومت 0.80 دلار ادامه داد. در طول روز، فروشندگان حملات گاوها را دفع کردند و قیمت را به زیر سطح حمایت 0.77 دلار رساندند.

اما در ادامه ی روز فشار خرس ها تشدید شد و امشب قیمت XRP به زیر سطح 0.70 دلار سقوط کرد و حداقل قیمتی 0.669 دلار ثبت شد. در بازه زمانی روزانه، خطوط اندیکاتور Stoch RSI به منطقه اشباع فروش رسیده اند، اما کاهش همچنان ممکن است. عده ای بر این باور است که ریپل ممکن است به ناحیه خط نقطه کنترل (0.60 دلار) برسد. سپس این نزول می تواند متوقف شود.

برای مشاهده ی تحلیل روز بیت کوین اتریوم و ریپل چهارشنبه 4 اسفند به زبان اصلی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا