اخبار رمز ارز

تحلیلگر کاهش XRP را قبل از افزایش 22 دلاری پیش بینی می کند، رمزنگاری جدید هوش مصنوعی نهنگ ها را جذب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

افت XRP به عنوان یک سیگنال خرید قبل از روند صعودی دیده می شود. InQubeta به عنوان یک انتخاب برتر آلتکوین هوش مصنوعی ظاهر می شود.

XRP در بازار کلان روند نزولی داشته است. با این حال، یک تحلیلگر بر این باور است که این کاهش یک فرصت عالی برای خرید قبل از چرخه صعودی آینده است.

همچنین فرصت بزرگ دیگری در بخش هوش مصنوعی، InQubeta وجود دارد که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین آلت کوین های موجود در بازار است.

بر اساس پستی در X توسط EGRAG Crypto تحلیلگر ارزهای دیجیتال که با بیش از 45000 دنبال کننده خود به اشتراک گذاشته شده است، این تحلیلگر می بیند که قیمت یکی از برترین آلت کوین ها، XRP، در آینده نزدیک به 22.38 دلار افزایش می یابد، به دنبال آنچه که انتظار می رود مثبت باشد. نتیجه دادگاه

در نمودارها، یک الگوی مثلث متقارن در سال 2017 شکل گرفت. قیمت کریپتوکارنسی یک سری قیمت‌های بالاتر و پایین‌تر را تجربه کرده است، در صورتی که XRP با یک حرکت صعودی قوی الگو را بشکند، یک روند صعودی بالقوه پیشنهاد می‌شود.

بر اساس تجزیه و تحلیل، اگر XRP شتاب صعودی خود را تا اوایل سال 2024 حفظ کند، انتظار می‌رود مسیر آبی را طی کند و به اوج 6.41 دلار برسد. در مقابل، کاهش در اوایل سال می‌تواند آن را در مسیر بهبودی قابل توجه قرار دهد و به بالاترین قیمت بالقوه 22 دلار منجر شود.

به طور کلی، اگر می خواهید سبد سهام خود را متنوع کنید و روی اسبی با روایت خوب در بازار شرط بندی کنید، XRP ممکن است انتخاب خوبی باشد. اگر پرونده دادگاه آنها به نتیجه مطلوب برسد، این می تواند خبرهای بهتری را برای توکن به همراه داشته باشد. با این حال، ما مشاور مالی نیستیم و شما همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهید.

InQubeta در حال افزایش است

ادغام هوش مصنوعی شروع به ایفای نقش مهمی در رالی فعلی ارزهای دیجیتال می کند و انتظار می رود موج صعودی بعدی را رهبری کند. این به این دلیل است که به تنهایی یکی از بزرگترین بخش‌های حال حاضر جهان را تامین می‌کند: هوش مصنوعی. اکنون، پیش‌بینی می‌شود که رشد سریع برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی فراتر از چت‌بات‌ها و تولید محتوا در ماه‌ها و سال‌های آینده تسریع شود. طبق یافته‌های اخیر، تقریباً نیمی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها مقدار قابل توجهی از پول را در تحقیقات هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

ترکیب اخیر برترین سکه‌های رمزنگاری و هوش مصنوعی فرصت‌های فراوان و امکانی را برای اکتشافات پیشرو باز کرده است. هوش مصنوعی مزایای متعددی را برای صنعت ارزهای رمزپایه به ارمغان می‌آورد، مانند تجارت خودکار، امنیت بهبود یافته، بهینه‌سازی کارآمدتر، و رابط کاربری ساده‌تر.

در این فضا، InQubeta بهترین پلتفرم ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری‌های استارت‌آپ هوش مصنوعی است که رویکردی نوآورانه برای تأمین مالی جمعی کریپتو ارائه می‌کند. این مفهوم سرمایه گذاری کسری را با استفاده از رمزارز بومی خود، توکن های QUBE معرفی می کند و آن را به بهترین ارز دیجیتال برای خرید برای علاقه مندان به بخش فناوری هوش مصنوعی تبدیل می کند.

InQubeta از فناوری بلاک چین برای توکن کردن فرصت های سرمایه گذاری استفاده می کند و آنها را به عنوان توکن های غیرقابل تعویض نشان می دهد. این NFT ها می توانند مبتنی بر پاداش یا مبتنی بر سهام باشند و انگیزه های منحصر به فردی را به سرمایه گذاران ارائه دهند. استارت‌آپ‌ها این NFT‌ها را در بازار NFT InQubeta فهرست می‌کنند و آن را به انتخابی عالی برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کنند.

از پیش فروش InQubeta دیدن کنید

نتیجه

XRP اخیراً کاهش یافته است و بسیاری از سرمایه گذاران را به دلیل عدم موفقیت در بازار ناامید کرده است. با این حال، ضرب المثل کلاسیک این است که کم بخر، بالا بفروش، بنابراین ممکن است اکنون زمان خوبی برای خرید باشد. از سوی دیگر، InQubeta همچنان به بررسی این موضوع ادامه می دهد که چرا ممکن است یکی از ده ارز دیجیتال برتر باشد که کارشناسان و نهنگ ها آن را بسیار جدی می گیرند.

از پیش فروش InQubeta دیدن کنید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا