اخبار رمز ارز

تحلیلگران بلاک چین 4.6 میلیون دلار را از سرقت رمزنگاری Duelbits کشف کردند

پلتفرم امنیتی بلاک چین Cyvers چندین تراکنش مشکوک را از سایت کازینوی کریپتو Duelbits شناسایی کرده است که نشان دهنده یک نقض امنیتی است.

آدرس مشکوک 4.6 میلیون دلار از کیف پول های Duelbits در زنجیره های Ethereum و BNB دریافت کرده است. ددی لاوید، مدیرعامل Cyvers، بینش‌های اولیه تحقیقات این شرکت را منحصراً با کریپتوفارسبه اشتراک گذاشت.

به نظر می رسد علت اصلی این حادثه از دست دادن کنترل دسترسی کیف پول باشد. معمولاً به این معنی است که کلیدهای خصوصی یا اعتبار دسترسی به کیف پول افشا شده یا به سرقت رفته است. آدرس مشکوک توکن های مختلف را به اتریوم تبدیل کرد. هکرها معمولاً از این تاکتیک برای ادغام دارایی‌ها به ارزهای دیجیتالی قابل قبول‌تر و قابل قبول‌تر استفاده می‌کنند، که شستن یا پنهان کردن مسیر را آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، دارایی‌های زنجیره BNB به اتریوم متصل شدند. این بیشتر نشان‌دهنده تلاشی برای جابجایی دارایی‌ها در پلتفرم‌ها برای پنهان کردن منشأ آنها است. هکر با عجله تمام BNB را با BSC-USD مبادله کرد بدون اینکه متوجه نبود هزینه گاز برای پل زدن وجوه به اتریوم شود.

برای رفع کمبود هزینه های گاز، هکر از FixedFloat استفاده کرد، سرویسی که امکان مبادلات سریع ارزهای دیجیتال را فراهم می کند تا وجوه لازم برای تراکنش پل را به دست آورد. Duelbits هنوز به‌روزرسانی در مورد این حادثه در زمان نگارش ارائه نکرده است.

این یک داستان در حال توسعه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا