اخبار رمز ارز

تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو و بازگشت آرام آن به بیش از 2 دلار

تحلیل قیمت کاردانو امروز صعودی است.

ADA/USD دیروز پایین ترین سطح خود را در حدود 1.95 دلار ثبت کرد.

نزدیکترین مقاومت اش در 2.10 دلار بود.

تحلیل قیمت کاردانو امروز صعودی است، زیرا پس از یک مجموعه پایینتر در مقدار بیشتر دیروز ، انتظار صعود بیشتری را داریم. بنابراین، ADA/USD  احتمالاً به حرکت به سمت بالا ادامه خواهد داد و عدد 2 دلار را در آینده رد خواهد کرد.

کل معاملات بازار در 24 ساعت گذشته عمدتاً در قرمز بود. بیت کوین 1.35 درصد از دست داد، در حالی که اتریوم 0.96 درصد پایین آمد. در همین حال، شیبا اینو با کسب بیش از 17 درصد، بهترین عملکرد را دارد.

ADA/USD  در محدوده 1.96 تا 2.04 دلار معامله شد که نشان دهنده نوسانات ملایم در 24 ساعت گذشته است. حجم معاملات با کاهش 20.85 درصدی به 2.27 میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، ارزش کل بازار حدود 66.7 میلیارد دلار معامله می شود که این کوین را در رتبه ششم قرار می دهد.

در نمودار 4 ساعته، می‌توانیم شاهد افزایش آهسته قیمت کاردانو باشیم که احتمالاً منجر به رسیدن به مقاومت 2.10 دلاری در 24 ساعت آینده خواهد شد.

قیمت کاردانو در بیشتر ماه اکتبر در بالای سطح حمایت 2.10 دلار تثبیت شد و اوج‌های پایین‌تری داشت که نشان‌دهنده افزایش فشار نزولی در محدوده‌ ای باریک است.

یک شکست قوی در 28 اکتبر باعث شد ADA/USD به 1.80 دلار جهش یابد. پس از آن یک بازیابی سریع بالای 2 دلار انجام شد، و با تست نزولی در سطح پایین 1.90 دلار قرار گرفت.

در 3 نوامبر، قیمت کاردانو شاهد افزایش به 2.10 دلار بود و سطح حمایت قبلی تبدیل به سطح مقاومت شد. روند صعودی بیشتر رد شد و منجر به بازگشت به حرکت نزولی شد.. ADA/USD یک سطح پایین تر دیگر را ثبت کرد که احتمالاً منجر به آزمایش صعودی دیگری در اواخر این هفته می شود.

تحلیل قیمت کاردانو امروز صعودی است زیرا پایین ترین سطح در مقدار بالاتر تعیین شده است و حرکت صعودی به آرامی بازگشته است. بنابراین، ما انتظار داریم که ADA/USD اواخر امروز به بالاترین سطح خود و در آینده به مرز 2.10 دلار برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا