اخبار رمز ارز

Stacks، توکن Bitget و Wen سودهای دو رقمی را ثبت کردند

Stacks (STX) به بالاترین حد در 26 ماه گذشته رسید زیرا ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال از 2 تریلیون دلار گذشت. قیمت توکن Bitget (BGB) و Wen (WEN) نیز هفته گذشته افزایش یافتند.

پشته ها “نمی توانند بد باشند”

Stacks اخیراً به بالاترین حد خود در 26 ماه گذشته رسیده است، زیرا ارزش بازار جهانی کریپتو از 2 تریلیون دلار فراتر رفته است. فعالیت معاملاتی افزایش یافته است، همانطور که کل سود باز از 55 میلیون دلار به 118 میلیون دلار در تنها چند روز افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت Stacks 2.50 دلار است که نشان دهنده کاهش 4.52 درصدی در 24 ساعت گذشته است. با این حال، این توکن در بازه زمانی هفتگی بیش از 40 درصد افزایش یافته است و ارزش بازار آن بیش از 3.5 میلیارد دلار است. Stacks در حال حاضر سی امین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است.

به عنوان یک راه حل لایه 1، Stacks – که در ابتدا توسط دانشمندان کامپیوتر Muneeb Ali و Ryan Shea به عنوان Blockstack راه اندازی شد – از توکن STX برای قراردادهای هوشمند و ثبت دارایی های دیجیتال استفاده می کند.

ماموریت این پروژه مبتنی بر دموکراسی‌سازی اینترنتی برای کاهش قدرت شرکت‌های بزرگ، مطابق با شعار «نمی‌توان بد بود» است.

توکن Bitget شاهد افزایش قیمت قابل توجهی است

توکن Bitget نیز در این هفته شاهد حرکت مثبت قیمت بوده است. در زمان انتشار، این دارایی در حال مبادله با 98 سنت است که نشان دهنده افزایش 49.3 درصدی در هفت روز گذشته است. ارزش بازار توکن BGB بیش از 1.3 میلیارد دلار است.

BGB با هدف تسهیل تراکنش ها، پرداخت هزینه های معاملاتی با تخفیف و ایجاد انگیزه در تعامل کاربر در BitGet ایجاد شد. نکته قابل توجه، هدف توکن Bitget کاهش هزینه های تراکنش از طریق تخفیف در کارمزد معاملات و ارائه مزایای اضافی برای کاربران در اکوسیستم Bitget است.

Bitget که توسط ساندرا لو تأسیس شده است، به طور استراتژیک Vugar Usi Zade را به عنوان مدیر عملیات خود منصوب کرده است. یوسی زاده قصد دارد گسترش پروژه را در بازارهای جدید از جمله آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا، آسیای جنوب شرقی و اروپا تقویت کند.

ون نقاط قوت خود را نشان می دهد

ون، یک میم کوین مبتنی بر سولانا، دو هفته پیش با چالش هایی مواجه شد که ارزش آن علیرغم سوختن قابل توجه نشانه کاهش یافت.

سوزاندن توکن، طراحی شده برای حذف 27٪ از کل عرضه توزیع شده از طریق airdrop، بلافاصله تاثیر مثبت مورد انتظار را نداشت.

قیمت ون کاهش شدید زیر 0.0001 دلار را تجربه کرد که به دلیل فروش قابل توجه بود. علیرغم این شکست، ون با افزایش 121.44 درصدی طی هفت روز گذشته، علائم بهبودی را نشان داده است.

علیرغم چالش‌های اخیر بازار، ون به دنبال انتشار بیش از یک میلیون کیف پول، همچنان توجهات را به خود جلب می‌کند. رویکرد منحصر به فرد و بازیابی میم کوین نشان دهنده انعطاف پذیری در مواجهه با عدم قطعیت های بازار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا