اخبار رمز ارز

تتر برنامه آموزشی را با هدف توسعه مهارت های Web3 راه اندازی می کند

[ad_1]

ناشر استیبل کوین تتر (USDT) در حال راه اندازی یک برنامه آموزشی به نام Tether Edu است.

طبق اعلام تتر، به عنوان بخشی از Tether Edu، این شرکت در دسترس بودن مهارت های توسعه محصول دیجیتال را افزایش داده و برنامه های آموزشی مختلف را هماهنگ خواهد کرد. شرکت کنندگان برنامه به چندین دوره، کارگاه ها و کلاس های کارشناسی ارشد از کارشناسان برتر دسترسی خواهند داشت.

Tether Edu بازارهای سراسر جهان را پوشش خواهد داد. با این حال، تمرکز اصلی بر کشورهای در حال توسعه آفریقا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، اروپا، کشورهای مشترک المنافع و آسیا است.

“Tether Edu نشان دهنده جهشی به جلو در تعهد پایدار ما برای هدایت آموزش دیجیتال در سراسر جهان، با تاکید ویژه بر توانمندسازی بازارهای در حال ظهور است.”


پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر

به گفته این وب سایت، تتر آموزش در دسته های زیر ارائه می دهد: طراحی، مدیریت رسانه های اجتماعی، برنامه نویسی و توسعه، هوش مصنوعی، و بلاک چین و ارزهای دیجیتال. این شرکت همچنین کارکنانی را برای کمک به پیشبرد مأموریت آموزشی خود در سراسر منطقه استخدام می کند.

راه اندازی Tether Edu اولین ابتکار این شرکت در بخش آموزش نیست. سال گذشته، ناشر USDT قرارداد همکاری با دانشگاه تجارت و فناوری (BTU) در گرجستان منعقد کرد. هدف از همکاری، توسعه آموزش در بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. در دسامبر 2023، تتر اعلام کرد که در دور سری A پروژه آموزشی آکادمی صنایع دیجیتال در گرجستان شرکت کرده است.

در همان زمان، Tether Holdings Limited گزارش “رکورد” 2.85 میلیارد دلار سود در سه ماهه چهارم سال 2023 را گزارش کرد. بر اساس این گزارش، تا 31 ژانویه 2024، کل دارایی های شرکت 97.02 میلیارد دلار بوده و ذخایر مازاد تخمین زده شده است. 5.4 میلیارد دلار بیشتر دارایی های تتر از خزانه داری ایالات متحده به ارزش 80.3 میلیارد دلار تشکیل شده است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا