اخبار رمز ارز

GMT STEPN در میان گزارش‌هایی مبنی بر فروش توکن ادعایی توسط آزمایشگاه‌های Binance 10 درصد کاهش می‌یابد.

ردیاب فعالیت Web3 STEPN با کاهش 10 درصدی ارزش توکن در میان گزارش‌هایی مبنی بر کاهش بیش از 3 میلیون دلاری سرمایه‌گذار بایننس Labs، مواجه است.

بایننس لبز، یک غول سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، ظاهراً فروش سهام خود در STEPN را پس از گزارش هایی مبنی بر انتقال بیش از 3 میلیون دلار در GMT به آدرس سپرده بایننس آغاز کرده است.

در یک پست X در تاریخ 2 آوریل، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Spot On Chain فاش کرد که کیف پول 0x2e5 “احتمالا” مرتبط با بایننس Labs 9.33 میلیون GMT را به بایننس در 1 آوریل واریز کرده است. این شرکت به وضعیت بایننس Labs به عنوان یک سرمایه گذار استراتژیک در STEPN اشاره کرد. و ادعا کرد که این شرکت از ژوئیه 2023، زمانی که برای اولین بار سرمایه گذاری استراتژیک اعلام شد، بیش از 37 میلیون توکن GMT اختصاص داده است. متعاقباً، آزمایشگاه های بایننس ظاهراً بیش از 28 میلیون GMT را به بایننس منتقل کردند.

پس از آخرین انتقال، Spot On Chain تخمین می‌زند که بایننس Labs هنوز حدود 9 میلیون GMT دارد که ارزش آن حدود 2.9 میلیون دلار است. بر اساس داده های CoinMarketCap، پس از انتشار این خبر، قیمت GMT بیش از 10 درصد کاهش یافت و به 0.32 دلار سقوط کرد. در زمان نگارش این مقاله، آزمایشگاه‌های بایننس هیچ بیانیه‌ای درباره این موضوع ارائه نکردند.

GMT STEPN در میان گزارش‌هایی مبنی بر فروش توکن ادعایی توسط بایننس Labs - 1 کاهش 10٪
قیمت GMT به تومان | منبع: CoinMarketCap

سرمایه‌گذاری استراتژیک بایننس در STEPN در ابتدا در سال 2022 اعلام شد، و این صرافی اعتقاد خود را به پتانسیل تمرین بازی‌سازی برای جذب افراد بیشتر به صنعت و تسریع در پذیرش انبوه فناوری کریپتو و بلاک چین ابراز کرد. از دیگر سرمایه‌گذاران STEPN می‌توان به Sequoia Capital، Alameda Research، Folius Ventures، Solana Ventures، 6th Man Ventures و Sfermion اشاره کرد، اگرچه جزئیات مالی خاصی در مورد بودجه فاش نشده است.

STEPN که در سال 2021 معرفی شد، یک ردیاب فعالیت وب 3 است که از فناوری بلاک چین برای نظارت و تشویق فعالیت بدنی استفاده می کند. این پلتفرم بر روی یک سیستم توکن دوگانه متشکل از توکن ساتوشی سبز (GST) برای اهداف بازی و توکن گرین متاورس (GMT) برای حاکمیت کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا