اخبار رمز ارز

تاییدیه های ETF اتریوم مانند بیت کوین نخواهد بود

[ad_1]

هیستر پیرس، کمیسیونر SEC گفت که فرآیند تایید ETF اتریوم مانند بیت کوین نخواهد بود، زیرا SEC چندین درس از حماسه بیت کوین ETF دریافت کرده است.

در مصاحبه امروز با زک گوزمنپیرس گفت که SEC نباید توسط دادگاه متقاعد شود تا در نهایت ETF های دارای پشتوانه رمزنگاری را تایید کند. پیرس اشاره کرد که رگولاتورها روند تایید خود را برای متقاضیان ETF ETF تغییر خواهند داد و ملاحظات مصرف کننده و بازار را به طور منظم انجام خواهند داد، همانطور که در مورد تمام محصولات ETF انجام می شود.

ما نباید به دادگاهی نیاز داشته باشیم که به ما بگوید که رویکرد ما خودسرانه و دمدمی مزاجانه است تا بتوانیم آن را درست انجام دهیم.»

– هستر پیرس، کمیسر SEC

کمیسیونر همچنین از تأخیرهای طولانی در تأییدیه ETF بیت کوین ابراز ناامیدی کرد، زیرا او همیشه فکر می کرد این محصولات مدت ها قبل شرایط لازم برای تأیید را دارند.

پیرس همچنین هک حساب X SEC را که قبلاً پست تأیید جعلی را منتشر کرده بود، روشن کرد که منجر به دستکاری مختصری در بازار شد. او بر این باور است که اگر SEC توجه زیادی را پیرامون این تأییدیه‌ها جلب نمی‌کرد و آژانس می‌توانست با استفاده از رویکرد منظم خود برای برنامه‌های ETF از این امر جلوگیری کند، این هک ممکن بود رخ نمی‌داد.

فقدان پیش بینی افزایش یافته یک ملاحظات کلیدی در تأییدیه های ETF اتریوم خواهد بود، زیرا SEC نباید حول یک تصمیم نظارتی هیاهو ایجاد کند.

پیرس همچنین تأکید کرد که تأیید ETF های بیت کوین لزوماً به این معنی نیست که SEC نحوه تنظیم کریپتو را تغییر خواهد داد. او همچنین خاطرنشان کرد که این آژانس در زمینه نظارت بر رمزارزها نیست، بلکه تمرکز آن بر تنظیم محصولات اوراق بهادار مبتنی بر کریپتو که در مبادلات اوراق بهادار معامله می‌شود، خواهد بود، همانطور که در مورد بازار طلا انجام می‌دهد.

ما را در Google News دنبال کنید



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا