اخبار رمز ارز

تام لی هدف 150000 دلاری را پیش بینی کرده است

تام لی، بنیانگذار و سرپرست تحقیقات FundStrat Global Advisors، یک بار دیگر پیش بینی صعودی قانع کننده ای را برای بیت کوین (BTC) اعلام کرده است.

در طی یک مصاحبه جذاب با CNBC، لی یک رشد بالقوه چشمگیر برای بیت کوین را پیش بینی کرد و اظهار داشت که ممکن است طی 12 تا 18 ماه آینده به 150000 دلار افزایش یابد.

این پیش بینی حاکی از افزایش تقریباً 117 درصدی نسبت به وضعیت فعلی آن است که در پس زمینه نقش بیت کوین به عنوان محافظی در برابر بی ثباتی مالی ثبت شده است.

من فکر می‌کنم در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده، بیت‌کوین می‌تواند بیش از ۱۵۰ هزار دلار باشد. اما این به این دلیل است که پس‌زمینه BTC امروزه بسیار مطلوب‌تر است.»

لی با تاکید بر سه عامل زیربنای چشم انداز خوش بینانه خود، بر افزایش سر و صدا برای صندوق قابل معامله در بورس (ETF) به عنوان محرک اصلی تاکید کرد.

به گفته لی، جریان سرمایه گذاری پرشور در ETF بیت کوین، همراه با رویداد نصف شدن بیت کوین، محیطی مناسب برای افزایش ارزش بیت کوین ایجاد می کند.

رویداد نصف شدن برای کاهش عرضه جدید ارز دیجیتال آماده است.

لی به طور خاص به جریان های تازه وارد به ETF های بیت کوین نقطه ای، مانند BlackRock که اخیرا شاهد افزایش نزدیک به 800 میلیون دلاری بود، اشاره کرد. او به CNBC توضیح داد که افزایش تقاضای مشاهده شده با معرفی ETF های جدید، همراه با کاهش عرضه به دلیل نصف شدن، همراه با تسهیل مورد انتظار سیاست پولی، احتمالاً از دارایی های ریسک حمایت می کند.

او همچنین اشاره کرد که این ETF ها اکنون بیش از 28 میلیارد دلار دارایی دارند که برای اولین بار از دارایی های Grayscale Bitcoin Trust ETF (GBTC) پیشی گرفته است. این نقطه عطف نشان دهنده علاقه شدید نهادی به بیت کوین است.

لی بیشتر در مورد اختلاف عرضه و تقاضا توضیح داد، به ویژه پیش از رویداد نصف شدن بیت کوین، که پیش بینی می شود این عدم تعادل را به نفع افزایش قیمت تشدید کند.

در بخش نظارتی، لی دیدگاه خوش بینانه ای را ارائه کرد. او پیشنهاد کرد که بیت کوین ممکن است سخت ترین مرحله چالش های نظارتی را در 18 ماه گذشته پشت سر گذاشته باشد.

او پیشنهاد کرد که با توجه به شدت اقدامات نظارتی تجربه شده در فضای رمزنگاری در 12 تا 18 ماه گذشته، از دیدگاه او بعید است که چالش های نظارتی برای بیت کوین تشدید شود.

این پیش‌بینی در زمانی انجام می‌شود که بیت‌کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ 70,083 دلار در 8 مارس، کمی کاهش یافته است.

افق صعودی بیت کوین: تام لی هدف 150000 دلاری را پیش بینی می کند - 1
نمودار قیمت 24 ساعته بیت کوین | منبع: CoinGecko

در زمان نگارش این مقاله، قیمت سکه 1.5 درصد طی 24 ساعت افزایش یافت. بیت کوین به ازای هر داده CoinGecko در حال تغییر به 69308 دلار بود. حجم معاملات آن در آن دوره تقریباً 39 درصد کاهش یافت و روز را با ارزش 31,576,168,688 دلار به پایان رساند.

بینش لی در مورد مسیر بالقوه بیت کوین، یک چراغ درخشان برای سرمایه گذاران صعودی و یک داستان جذاب در دنیای پویای ارزهای دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا