اخبار رمز ارز

بیت کوین و اتریوم در روز انحلال 145 میلیون دلاری رمزارز پیشرو هستند

بیت کوین و اتریوم در انحلال ارزهای رمزنگاری شده را رهبری کردند زیرا بیش از 54000 معامله گر شاهد از بین رفتن موقعیت های اهرمی بودند و ارزش کل بازار به 2.1 تریلیون دلار رسید.

CoinGlass گزارش داد که بیش از 145 میلیون دلار از بازار کریپتو در 24 ساعت در سراسر صرافی ها نقد شده است. از آنجایی که اکثر معامله گران قیمت های پایین تری را پیش بینی می کردند، 91 میلیون دلار از این معاملات به عنوان موقعیت های فروش ثبت شد.

با این حال، کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال 1.2 درصد به ازای CoinGecko افزایش یافت و شرط‌های نزولی را منحل کرد. موقعیت 4 میلیون دلاری بیت کوین (BTC) در جفت USDT بزرگترین سفارش انحلال را تشکیل داد. معامله در Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال انجام شد.

معامله گران همچنین حداقل 70 میلیون دلار را در مجموع بین BTC و Ethereum (ETH) در نقاط کوتاه و بلند از دست دادند.

بیت کوین، ارز دیجیتال سرب اتریوم در روز انحلال 145 میلیون دلاری - 1
10 ارز رمزنگاری شده برتر در 19 فوریه | منبع: CoinGlass

بیت کوین و اتریوم در حال صعود هستند

BTC و ETH، ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، روند صعودی قیمت را در هفته گذشته مشاهده کردند. توکن ها در هفت روز گذشته در بحبوحه جو صعودی بازار، 3 و 11 درصد افزایش یافته اند.

تصویب ETF بیت کوین توسط SEC ایالات متحده در 10 ژانویه به نظر می رسد که نیروی محرکه اصلی در صعود بیت کوین باشد زیرا قیمت بیت کوین 51800 دلار است و ارزش بازار آن بیش از 1 تریلیون دلار است که BTC را به دهمین دارایی بزرگ در جهان تبدیل می کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که بیت کوین نصف شود، که در ماه آوریل پیش‌بینی می‌شود.

برخی بر این باورند که نصف شدن، که پاداش های بلوک جدید را به نصف کاهش می دهد، و خرید بیت کوین برای ETF های بیت کوین نقطه ای، باعث کاهش عرضه می شود در حالی که تقاضا افزایش می یابد. فرضیه اصلی حاکی از آن است که این امر باعث یک حرکت سهموی برای بزرگترین دارایی کریپتو می شود.

حرکت فعلی اتریوم حول یک ارتقای تکنولوژیکی به نام Dencun می چرخد. توسعه‌دهندگان گفته‌اند که تغییرات، دسترسی گسترده‌ای به داده‌ها را برای جمع‌آوری‌های لایه ۲ از طریق یک ویژگی blob معرفی می‌کند. این به L2 اجازه می دهد تا داده های بیشتری را به هر بلوک اضافه کند، بنابراین هزینه های تراکنش را کاهش می دهد و مقیاس پذیری را تقویت می کند.

Dencun قرار است در اواسط ماه مارس پس از آزمایش موفقیت آمیز روی سه شبکه آزمایشی: Goerli، Sepolia و Holesky، به شبکه اصلی اتریوم ارسال شود.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا